Oferta pracy

Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów Sektor Telekomunikacyjny

Atende S.A.O firmie

  • Plac Konesera 10a, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Praca zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • menedżer

Atende S.A.

Plac Konesera 10a

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Prowadzenie samodzielnego rozpoznania rynku;

  • Aktywne poszukiwanie i zdobywanie nowych Klientów;

  • Prowadzenie rozmów techniczno-handlowych z potencjalnymi Klientami;

  • Negocjacje z kontrahentami (klienci i partnerzy – dostawcy);

  • Efektywne współdziałanie z zespołem w przygotowaniu ofert techniczno-handlowych;

  • Nadzorowanie i składanie ofert;

  • Udział w negocjacjach umów handlowych;

  • Realizacja celów sprzedażowych i odpowiedzialność za wyniki sprzedaży.

Nasze wymagania

  • Min. 5-letnie aktualne doświadczenie w aktywnej sprzedaży na rynku telekomunikacyjnym wraz z udoku-mentowanymi sukcesami w sprzedaży rozwiązań ICT;

  • Wykształcenie wyższe;

  • Samodzielność w prowadzeniu procesu handlowego i znajomość technik sprzedaży;

  • Kreatywność i umiejętność samodzielnego działania oraz duża komunikatywność;

  • Znajomość języka angielskiego;

  • Prawo jazdy kat. B;

  • Mile widziana podstawowa znajomość rozwiązań wiodących producentów w technologii ICT, jak np. Cisco, DELL, vmWare i innych.

To oferujemy

  • Pracę w dużej i rozpoznawalnej firmie o wyjątkowym, niekorporacyjnym klimacie;

  • Dostęp do nowoczesnych technologii i wiedzy doświadczonych specjalistów;

  • Przyjazne miejsce pracy, do którego będziesz przychodził w dobrym humorze;

  • Możliwość udziału w ciekawych projektach;

  • Prywatną opiekę medyczną i kartę Multisport;

  • Pracę w modernistycznych wnętrzach loftowych byłej fabryki wódek na placu Konesera.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • preferencyjne pożyczki

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

Etapy rekrutacji
1

Weryfikacja nadesłanych aplikacji

2

Rozmowa z HR

3

Rozmowa z bezpośrednim przełożonym

4

Informacja zwrotna / złożenie oferty pracy

Co jeszcze powinieneś o nas wiedzieć?

  • Dbamy o naszą markę i kulturę organizacyjną, bo zaufanie na rynku to podstawa;

  • Współpracujemy z największymi graczami na rynku, bo lubimy ciekawe i zaawansowane technologicznie projekty;

  • Dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, bo chcemy wspierać naszych pracowników;

  • Lubimy awansować naszych pracowników, bo wiemy, że rozwój jest dla nich ważny;

  • Dbamy o dobrą atmosferę w firmie, bo chcemy, abyś przychodził do pracy z uśmiechem;

  • Chcemy, abyś pracował z nami jak najdłużej bo wiemy, że stabilizacja zawodowa ma znaczenie.