Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Colian Holding SAO firmie
śląskie
- Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
- Kontrakt B2B
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Colian to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2000 pracowników na terenie całej Polski.
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych KlientówNumer ref.: Miejsce pracy: Cała Polska
Zakres odpowiedzialności obejmuje:
- Przygotowanie planów komercyjnych dla podległych klientów z zakresu: plany przychodowe na poszczególne grupy produktowe, długoterminowe plany marketingowe, analiza opłacalności na bazie P&L,
- Negocjacje rocznych warunków handlowych, średnio okresowych i egzekwowanie ustaleń zgodnie z zapisami warunków umów i innych porozumień,
- Ustalanie serwisów i ich egzekucja w ramach kontraktów dla podległych klientów (wprowadzanie nowych produktów, optymalizację list asortymentowych, ustalanie akcji promocyjnych, itp.)
- Przygotowanie planu działań zapewniających jak najlepszą widoczność produktów na półce zgodnie z przyjętymi standardami merchandisingowymi
- Pozyskiwanie klientów dla nowych kategorii produktowych oraz realizacji akcji in-out
- Kontrolę dostępności produktów w ramach podjętych działań w celu zapewnienia określonego poziomu dostaw do Klienta,
- Współprzygotowanie oraz egzekucja przygotowanych z działem Marketingu/Trade Marketingu planów aktywności dla klientów w celu realizacji celów strategicznych w kanale nowoczesnym
- Monitoring i egzekwowanie bieżących należności w celu zapewnienia wymaganego minimalnego poziomu przeterminowanego zadłużenia klienta.
- Zarządzanie współpracą z terenowymi siłami sprzedaży w szczególności poprzez wyznaczanie i egzekucję zadań dla terenowych sił sprzedaży odpowiedzialnych za współpracę z klientem, realizację budżetów wolumenowych, egzekucję aktywności centralnych
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenie wyższe
- 3 lata doświadczenia na stanowisku w zakresie zarządzania klientami rynku nowoczesnego
- Doświadczenia zawodowego na stanowisku KAM w obsłudze klientów kanału tj. supermarketów, hipermarketów, convenience, dyskontów – warunek konieczny
- Znajomość zagadnień zarządzania miksem produktowym, miksem brandowym, miksem klienckim oraz budżetem
- Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
- Zaangażowania i dynamizmu w działaniu w poszukiwaniu przewagi rynkowej
- Umiejętność pracy na projektach dla wybranych klientów
- Umiejętności sprawnej analizy danych i ich interpretacji – wysokie zdolności analityczne
- Dobrej znajomości programów MS Office i obsługi baz danych
- Prawa jazdy kategorii B i gotowości do częstych wyjazdów służbowych
- Gotowość do pracy na podstawie własnej działalności - warunek konieczny
Kandydatom oferujemy:
- umowa w oparciu o własną działalność
- możliwość rozwoju zawodowego,
- prywatną
opiekę medyczną - ubezpieczenie
grupowe - dofinansowanie do karty MultiSport
- ZFSS
- standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy)
- pracowniczy program emerytalny
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne