Oferta pracy

Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów

ColianO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Colian to dynamicznie rozwijająca się polska grupa kapitałowa, specjalizująca się w produkcji, dystrybucji oraz sprzedaży artykułów spożywczych. Funkcjonujemy w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na nasze portfolio składają się znane, lubiane marki: Solidarność, Goplana, Grześki, Familijne, Jeżyki, Jutrzenka, Akuku!, Appetita, Siesta, Hellena. Zatrudniamy obecnie około 2000 pracowników na terenie całej Polski.                      
Kierownik Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów
Kanał Nowoczesny

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowanie planów komercyjnych dla podległych klientów z zakresu: plany przychodowe na poszczególne grupy produktowe, długoterminowe plany marketingowe, analiza opłacalności na bazie P&L,
  • Negocjacje rocznych warunków handlowych, średnio okresowych i egzekwowanie ustaleń zgodnie z zapisami warunków umów i innych porozumień, 
  • Ustalanie serwisów i ich egzekucja w ramach kontraktów dla podległych klientów (wprowadzanie nowych produktów, optymalizację list asortymentowych, ustalanie akcji promocyjnych, itp.)
  • Przygotowanie planu działań zapewniających jak najlepszą widoczność produktów na półce zgodnie z przyjętymi standardami merchandisingowymi
  • Pozyskiwanie klientów dla nowych kategorii produktowych oraz realizacji akcji in-out
  • Kontrolę dostępności produktów w ramach podjętych działań w celu zapewnienia określonego poziomu dostaw do Klienta,
  • Współprzygotowanie oraz egzekucja przygotowanych z działem Marketingu/Trade Marketingu planów aktywności dla klientów w celu realizacji celów strategicznych w kanale nowoczesnym
  • Monitoring i egzekwowanie bieżących należności w celu zapewnienia wymaganego minimalnego poziomu przeterminowanego zadłużenia klienta.
  • Zarządzanie współpracą z terenowymi siłami sprzedaży w szczególności poprzez wyznaczanie i egzekucję zadań dla terenowych sił sprzedaży odpowiedzialnych za współpracę z klientem, realizację budżetów wolumenowych, egzekucję aktywności centralnych

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe
  • 3 lata doświadczenia na stanowisku w zakresie zarządzania klientami rynku nowoczesnego
  • Doświadczenia zawodowego na stanowisku KAM w obsłudze klientów kanału tj. supermarketów, hipermarketów, convenience, dyskontów – warunek konieczny
  • Znajomość zagadnień zarządzania miksem produktowym, miksem brandowym, miksem klienckim oraz budżetem
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych
  • Zaangażowania i dynamizmu w działaniu w poszukiwaniu przewagi rynkowej
  • Umiejętność pracy na projektach dla wybranych klientów
  • Umiejętności sprawnej analizy danych i ich interpretacji – wysokie zdolności analityczne
  • Dobrej znajomości programów MS Office i obsługi baz danych
  • Prawa jazdy kategorii B i gotowości do częstych wyjazdów służbowych
  • Gotowość do pracy na podstawie własnej działalności - warunek konieczny

Kandydatom oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Standardowe narzędzia pracy (notebook, telefon komórkowy)
  • Ubezpieczenie społeczne
  • Prywatna opieka medyczna
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Przesłanie do Colian Sp. z o. o.  dalej Administrator danych, danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, lub ich ujawnienie przez kandydata na dalszych etapach procesu rekrutacyjnego, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Administratora danych w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę można wycofać w dowolnym czasie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Colian Sp. z o. o.  – dalej Administrator danych, z siedzibą w Opatówek 62-860, ul. Zdrojowa 1.
  2. W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z przetwarzaniem dotyczących Pani/Pana danych, proszę nie wahać się skontaktować z nami pod adresem: [email protected], lub nr tel: 62 590 33 46.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu w celu:
  4. wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, związanych z procesem zatrudnienia, w tym przede wszystkim Kodeksu pracy – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny ciążący na Administratorze danych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w związku z przepisami Kodeksu pracy, a w zakresie danych niewymaganych przepisami prawa – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  5. dla celów prowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych, w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych w tym celu – podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);
  6. w celu ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora danych – podstawą prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes, zgodnie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  7. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty świadczące na rzecz administratora danych usługi związane z realizacją ww. celów w tym agencje rekrutacyjne, ale także dostawcy systemów informatycznych oraz inne podmioty z grupy kapitałowej Administratora danych.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia aktualnego procesu rekrutacji, a w zakresie w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody – do jej wycofania, przy czym w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą przetwarzane nie dłużej niż przez 2 lata. Okres przetwarzania może zostać każdorazowo przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora danych. Po tym okresie dane będą przetwarzane jedynie w zakresie i przez czas wymagany przepisami prawa.
  9. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody: prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  10. Jeśli uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne.
Zgodnie z art. 21 ust. 4 RODO informuję, iż przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania dotyczących Pani/Panu danych osobowych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy