Ta oferta pracy jest nieaktualna od 376 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Sprzedaży i Marketingu Hotelu

  • Lublin, lubelskie
  • Kierownik
  • 27.01.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Rekrutacja ukryta

W związku z trwającą budową nowego markowego obiektu hotelowego w Lublinie, poszukujemy doświadczonego kandydata na stanowisko:

KIEROWNIK SPRZEDAŻY I MARKETINGU HOTELU

Miejsce pracy: Lublin
Region: lubelskie

Podstawowym zadaniem osoby zatrudnionej na stanowisku Kierownik Sprzedaży i Marketingu, będzie kompleksowe przygotowanie działu Sprzedaży do rozpoczęcia działalności, wprowadzenie hotelu na rynek, kompleksowe zarządzanie działem S&M, a także realizacja zadań zorientowanych na utrzymanie wysokiej jakości świadczonych usług.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Kompleksowe zarządzanie działem S&M oraz strategią sprzedaży w nowopowstającym hotelu,
  • Opracowanie strategii sprzedaży zapewniającej rozwój hotelu;
  • Zapewnienie wzrostu rentowności i wolumenu sprzedaży poprzez utrzymanie najwyższych standardów i jakości obsługi;
  • Ciągłą optymalizację procesów operacyjnych i zarządzanie kosztami;
  • Regularne raportowanie planów, budżetów oraz wynikowych danych finansowych i marketingowych organom nadzorczym;
  • Realizacja strategii sprzedażowej i marketingowej w celu osiągnięcia założonych celów ekonomicznych;

WYMAGANIA:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w dziale sprzedaży, w międzynarodowej korporacji hotelarskiej
  • Doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku sprzedażowym w hotelu
  • Wysokie kompetencje interpersonalne i komunikacyjne
  • Praktyczna umiejętność zarządzania budżetem, umiejętność analizy oraz rozumienie wskaźników ekonomicznych
  • Konsekwencja w działaniu oraz dążenie do osiągania wyznaczonych celów.
  • Umiejętności sprzedażowe, poparte sukcesami doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych
  • Znajomość rynku lokalnego, wiedza nt. konkurencji, branży hotelarskiej na rynku w województwie lubelskim będzie dodatkowym atutem
  • Wiedza z zakresu budowania strategii cenowej, zarządzania systemami rezerwacyjnymi
  • Umiejętność tworzenia budżetu i administrowanie budżetem, ustalanie kwartalnych i rocznych celów sprzedaży
  • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze zarządzania, hotelarstwa, turystyki);
  • Mile widziane doświadczenie w otwarciu nowego obiektu hotelowego
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,

OFERUJEMY:

  • Interesującą pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji z możliwością rozwoju zawodowego,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Osoby zainteresowane i spełniające powyższe oczekiwania zapraszamy do przesłania aplikacji z klauzulą:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Zastrzegamy sobie kontakt jedynie z wybranymi Kandydatami.


Na tym etapie rekrutacji pracodawca chce pozostać anonimowy. Dowiedz się więcej