AXA

Kierownik Sprzedaży

AXAO firmie

  • Szczecin, zachodniopomorskie

  • Ważna jeszcze 16 dni
    13 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Kierownik
top
Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Szczecin

 

Twoje przyszłe zadania:

  • Pozyskiwanie nowych Komisów, podpisywanie umów regulujących współpracę z Komisami,
  • Kontrola płatności,
  • Odwiedziny Komisów w Regionie: Szczecin, Piła, Stargard Szczeciński, Gorzów Wielkopolski
  • Planowanie i realizacja poszczególnych działań z zakresu opieki nad Komisem w sposób zgodny ze strategią ogólną firmy i założeniami Programu Komisowego,
  • Realizacja procesu sprzedaży ubezpieczeń MSP,
  • Dostarczanie materiałów marketingowych,
  • Bieżąca obsługa uczestników, monitorowanie i ocena rezultatów wdrożenia Programu Komisowego,
  • Kontrola wykorzystania materiałów marketingowych w Komisie,
  • Realizacja planów sprzedażowych.

Umiejętności, których szukamy:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klientów Biznesowych (mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży dealerskiej),
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B),
  • Zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność w codziennej pracy, dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
  • Dodatkowy pakiet świadczeń socjalnych,
  • Kompleksowy zestaw narzędzi pracy w tym: telefon, laptop i samochód służbowy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w dynamicznym zespole i możliwości rozwoju.

Dołącz do naszego zespołu.

AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

Kierownik Sprzedaży

 

Twoje przyszłe zadania:

  • Pozyskiwanie nowych Komisów, podpisywanie umów regulujących współpracę z Komisami,
  • Kontrola płatności,
  • Odwiedziny Komisów w Regionie: Szczecin, Piła, Stargard Szczeciński, Gorzów Wielkopolski
  • Planowanie i realizacja poszczególnych działań z zakresu opieki nad Komisem w sposób zgodny ze strategią ogólną firmy i założeniami Programu Komisowego,
  • Realizacja procesu sprzedaży ubezpieczeń MSP,
  • Dostarczanie materiałów marketingowych,
  • Bieżąca obsługa uczestników, monitorowanie i ocena rezultatów wdrożenia Programu Komisowego,
  • Kontrola wykorzystania materiałów marketingowych w Komisie,
  • Realizacja planów sprzedażowych.

Umiejętności, których szukamy:

  • Doświadczenie w pozyskiwaniu i obsłudze Klientów Biznesowych (mile widziane doświadczenie w obszarze sprzedaży dealerskiej),
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętności negocjacyjne,
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B),
  • Zaangażowanie, inicjatywa i kreatywność w codziennej pracy, dobra znajomość MS Office.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony,
  • Dodatkowy pakiet świadczeń socjalnych,
  • Kompleksowy zestaw narzędzi pracy w tym: telefon, laptop i samochód służbowy,
  • Elastyczne godziny pracy,
  • Pracę w dynamicznym zespole i możliwości rozwoju.

Dołącz do naszego zespołu.

AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

Ogłoszenie archiwalne