Oferta pracy

Kierownik stacji monitorowania alarmów / centrum obsługi zdarzeń

Signal Group sp. z o.o. sp.k.O firmie

  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Kierownik stacji monitorowania alarmów / centrum obsługi zdarzeń

Do zadań osoby na stanowisku Kierownik stacji monitorowania należeć będzie:

1. Zarządzanie i odpowiedzialność za procesy w centrum obsługi zdarzeń poprzez:

  • realizację oraz tworzenie procedur centrum obsługi zdarzeń w ujęciu całościowym
  • uwzględnianie aspektów proceduralnych zarówno pod kątem rozwiązań technicznych jak i obsługi klienta
  • zarządzanie incydentami i obsługą zdarzeń w centrum obsługi zdarzeń w najbardziej efektywny sposób
  • analizowanie i wyjaśnianie zgłaszanych problemów przez operatorów i Klientów
  • zapewnienie działań centrum obsługi zdarzeń zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • zwiększenie efektywności funkcjonowania procedur poprzez ich optymalizacje
  • dążenie do maksymalizowania skuteczności kompleksowej obsługi zdarzeń

2. Utrzymanie wysokich standardów współpracy z Klientami poprzez:

  • budowanie pozytywnych relacji z Klientami firmy w zakresie centrum obsługi zdarzeń
  • umiejętność argumentowania zasadności wdrożonych procedur w centrum obsługi zdarzeń przed Klientami
  • wyciąganie wniosków oraz zapobieganie powtarzalności zgłaszanych uwag przez Klientów
  • prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z Ustawą o Ochronie Osób i Mienia

3. Zarządzanie pracą zespołu operatorów stacji monitorowania poprzez:

  • ustalanie harmonogramu pracy zespołu zgodnie z zapotrzebowaniem
  • czuwanie nad aktualnością wiedzy merytorycznej u operatorów
  • prowadzenia szkoleń dla operatorów w zakresie zmian proceduralnych w centrum obsługi zdarzeń
  • weryfikowanie jakości pracy zespołu i zapewnienie im odpowiedniego feedback’u
  • monitorowanie terminowości wykonania zgłoszeń przez operatorów
  • rozliczanie kart interwencyjnych
  • rozwijanie świadomości pracowników na temat zagrożeń wynikających z nieprawidłowej obsługi zgłoszeń
  • kształtowanie świadomości i egzekwowanie od operatorów znajomości i stosowania w praktyce procedur obowiązujących w centrum obsługi zdarzeń

Oferujemy:

  • umowę o pracę
  • zadaniowy czas pracy
  • nowoczesne biuro
  • zatrudnienie w najbardziej przyszłościowej branży nowoczesnych technologii :)
  • pakiet medyczny
  • ubezpieczenie grupowe
  • bezpłatny parking
  • darmową, pyszną kawę :)

Idealny Kandydat posiada:

  • 3letnie doświadczenie w organizowaniu pracy HelpDesk/Call Center/ Service Desk
  • 5letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym - mile widziane w zespole rozproszonym
  • wysoką umiejętność działania pod presją czasu oraz w dynamicznym i stresogennym środowisku
  • gotowość do pracy w trybie zadaniowym w niestandardowych godzinach

Dodatkowym atutem może być:

  • wykształcenie wyższe na kierunkach informatycznych lub technicznych
  • doświadczenie w pracy przy monitoringu obiektów, w centrum monitorowania, w zespole monitoringu i obsługi systemów alarmowych portów lotniczych, w centrum odbiorczym alarmów pożarowych
  • doświadczenie na stanowiskach w straży pożarnej, w policji, w wojsku związanych z obsługą systemów alarmowych zabezpieczających obiekty przed włamaniem, pożarem lub innym niebezpieczeństwem
  • doświadczenie w organizacji i zarządzaniu podmiotami gospodarczymi świadczącymi usługi w zakresie ochrony osób i mienia np. agencje ochrony mienia
  • praktyczna znajomość technologii SSWiN, CCTV
  • praktyczna znajomość systemów niskoprądowych np. systemów alarmowych, kontroli dostępu
  • doświadczenie w prowadzeniu rozmów b2b
  • znajomość Ustawy o Ochronie Osób i Mienia

To stanowisko dla osoby:

  • o silnych cechach przywódczych, wykazującej się proaktywną postawą i samoświadomością
  • posiadającej wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i rozwiązywania problemów
  • o wysokiej etyce biznesowej w stosunku do Klientów
  • opanowanej i dyplomatycznej
  • jasno formułującej wypowiedzi, umiejętnie zarządzającej argumentacją i celnie wyciągającej wnioski
  • zdolnej do ustalania priorytetów pod wpływem silnej presji
  • nastawionej na pracę w systemie zadaniowym o zróżnicowanych godzinach pracy
  • umiejącej identyfikować zależności w procesach

Spółka zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.

Oferty zawierające CV prosimy nadsyłać za pomocą przycisku

Ogłoszenie archiwalne