Oferta pracy

Kierownik Techniczny (Facility Management)

FBSERWIS S AO firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad jakością i terminowością realizacji umowy w zakresie obsługi FM powierzonego obiektu

  • Planowanie harmonogramów/pracy podwykonawców oraz pracowników własnych

  • Bieżąca kontrola kosztów kontraktu

  • Nadzorowanie i koordynowanie pracy podległych pracowników oraz podwykonawców

  • Prowadzenie dokumentacji kontraktu zgodnie z umową z Klientem oraz zgodnie ze standardami firmy

  • Bieżąca współpraca z klientem na każdym etapie realizacji projektu w celu zapewnienia najwyższych standardów realizowanych działań

  • Rozwój biznesu poprzez nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientem

  • Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań, inicjowanie działań optymalizacyjnych

  • Udział w procesie ofertowania, oraz prowadzenie negocjacji warunków umowy z podwykonawcami

  • Dbanie o środki bezpieczeństwa oraz standardy jakościowe, nadzór nad przestrzeganiem zasad BHP

Nasze wymagania

  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu obsługą techniczną obiektu, na stanowisku Kierownika Technicznego

  • Wykształcenie wyższe techniczne

  • Praktyczna znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej

  • Umiejętność pracy z budżetem kontraktu, jego optymalizacji i kontroli finansowej

  • Znajomość lokalnego rynku - podwykonawców, dostawców sprzętu itp.

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników technicznych

  • Posiadanie uprawnień zawodowych - świadectwa kwalifikacji SEP (E i D), posiadanie innych uprawnień będzie dodatkowym atutem

  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi

  • Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne

  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników

  • Prawo jazdy kat. B

To oferujemy

  • Ciekawą pracę w firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju, która stabilnie przechodzi przez trudny gospodarczo okres

  • Realną możliwość rozwoju w organizacji

  • Pracę w oparciu o partnerskie relacje, zależy nam na utrzymaniu dobrej atmosfery i wzajemnym szacunku

  • Potrafimy docenić zaangażowanie i efektywność naszych pracowników. Twoje starania w codziennej pracy zostaną zauważone

  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty na zajęcia sportowe)

  • Profesjonalne narzędzia pracy

  • Współpracę z zespołem profesjonalistów w swojej branży

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • kawa / herbata

  • napoje

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • możliwość uzyskania uprawnień

  • dodatkowy urlop

  • Prezenty okolicznościowe

FBSERWIS S A

FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:

- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,

- modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie drogowe,

- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,

- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, w tym dwie z własnym składowiskiem,

- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.

Przewiń do profilu firmy