Oferta pracy

Kierownik techniczny

FBSERWIS S AO firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:

KIEROWNIK TECHNICZNY (Facility Management)

Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy?

  • Zarządzanie bieżącą działalnością operacyjną na podległym kontrakcie w celu zapewnienia zgodności świadczonych usług z umową,
  • Nadzór nad pracami wykonywanymi na terenie powierzonego obiektu, zapewnienie prawidłowego stanu utrzymania technicznego,
  • Budowanie pozytywnych relacji i reprezentowanie interesów firmy w bieżącym kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym,
  • Koordynowanie prac podległego zespołu, rekrutowanie, motywowanie oraz szkolenie pracowników,
  • Nadzór nad realizacją prac zleconych firmom serwisowym – w tym serwis sprzątający oraz ochrona i recepcja,
  • Sporządzanie raportów z wykonywanych czynności naprawczych, serwisowych, konserwacyjnych,
  • Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań.

Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?

  • Co najmniej 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu obsługą techniczną obiektu,
  • Praktyczna znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników technicznych,
  • Preferowane wykształcenie wyższe w specjalnościach: instalacje sanitarne, HVAC, elektryk, automatyk,
  • Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel,
  • Posiadanie uprawnień zawodowych - świadectwa kwalifikacji SEP (E i D), posiadanie innych uprawnień będzie dodatkowym atutem,
  • Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
  • Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników.

Co możemy zaoferować?

  • Ciekawą pracę w firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju, która stabilnie przechodzi przez trudny gospodarczo okres,
  • Realną możliwość rozwoju w organizacji,
  • Pracę w oparciu o partnerskie relacje, zależy nam na utrzymaniu dobrej atmosfery i wzajemnym szacunku,
  • Potrafimy docenić zaangażowanie i efektywność naszych pracowników. Twoje starania w codziennej pracy zostaną zauważone,
  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty na zajęcia sportowe),
  • Profesjonalne narzędzia pracy,
  • Współpracę z zespołem profesjonalistów w swojej branży.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej  grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwis jest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.

Najważniejsze fakty:
  • utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych  i autostrad,
  • obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
  • posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
  • utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.

Ogłoszenie archiwalne