Kierownik techniczny obiektu

Motion RecruitmentO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 25 dni
    do: 23 cze 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

NOWY WYMIAR REKRUTACJI

Kierownik techniczny obiektu

Miejsce pracy: Warszawa lub Katowice

Agencja Personalna Motion Recruitment S.C. dla jednego ze swoich klientów z branży Facility Management poszukuje osoby na stanowisko:

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dotyczących systemów technicznych w budynkach,
  • Realizacja umów z zakresu obsługi technicznej dla klienta,
  • Nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • Nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • Co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • Rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • Prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • Regularne spotkanie z klientem.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne,
    preferowana specjalność:
    elektryczna/mechaniczna
    /automatyka/budownictwo,
  • Min. 3 letnie doświadczenie
    na podobnym stanowisku
    w zarządzaniu obiektami klasy A,
  • Znajomość języka angielskiego
    na poziomie
    umożliwiającym swobodną komunikację (B2),
  • Umiejętności interpersonalne
    (komunikatywność, umiejętność
    zarządzania zespołem),
  • Wiedza techniczna, znajomość
    zagadnień obsługi
    instalacji budynkowych (BMS,
    instalacje went-klim,
    instalacje elektryczne),
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
    (Word i Excel), AutoCAD
    i narzędzi Help Desk,
  • Umiejętność samodzielnego
    rozwiązywania problemów,
  • Doskonała organizacja czasu pracy.

Nasz klient oferuje:

  • Możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Kartę Benefit oraz pakiet medyczny,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Agencja Personalna Motion Recruitment S.C. dla jednego ze swoich klientów z branży Facility Management poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik techniczny obiektu

Miejsce pracy: Warszawa lub Katowice

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych dotyczących systemów technicznych w budynkach,
  • Realizacja umów z zakresu obsługi technicznej dla klienta,
  • Nadzór nad przeglądami obiektów wynikającymi z prawa budowlanego oraz przeglądami urządzeń i sprzętu wynikającymi z dokumentacji techniczno- ruchowej,
  • Nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi oraz usuwaniem awarii i usterek,
  • Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zamontowanych w budynkach,
  • Prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą budynków w tym korespondencja ze służbami technicznymi, firmami zewnętrznymi i klientem,
  • Co miesięczne ustalanie grafiku służb technicznych,
  • Rozliczanie z przepracowanych godzin pracy pracowników technicznych biorących udział w obsłudze technicznej nieruchomości,
  • Prowadzenie magazynu części zamiennych i materiałów,
  • Regularne spotkanie z klientem.

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne,
    preferowana specjalność:
    elektryczna/mechaniczna
    /automatyka/budownictwo,
  • Min. 3 letnie doświadczenie
    na podobnym stanowisku
    w zarządzaniu obiektami klasy A,
  • Znajomość języka angielskiego
    na poziomie
    umożliwiającym swobodną komunikację (B2),
  • Umiejętności interpersonalne
    (komunikatywność, umiejętność
    zarządzania zespołem),
  • Wiedza techniczna, znajomość
    zagadnień obsługi
    instalacji budynkowych (BMS,
    instalacje went-klim,
    instalacje elektryczne),
  • Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office
    (Word i Excel), AutoCAD
    i narzędzi Help Desk,
  • Umiejętność samodzielnego
    rozwiązywania problemów,
  • Doskonała organizacja czasu pracy.

Nasz klient oferuje:

  • Możliwość zatrudnienia w oparciu o UoP lub B2B,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Kartę Benefit oraz pakiet medyczny,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych.

Ogłoszenie archiwalne