Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Techniczny – Obsługa Techniczna Budynków
FM SOLUTIONS Sp. z o.o.
Katowice
Katowice, śląskie- ogłoszenie wygasło 15 dni temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
Bieżące utrzymanie techniczne obiektów: nadzór i obsługa przeglądów prewencyjnych, wynikających z prawa budowlanego oraz przeglądów urządzeń wynikających z dokumentacji techniczno-ruchowej.
Opracowywanie rocznych harmonogramów przeglądów instalacji technicznych i urządzeń zainstalowanych w budynku.
Optymalizacje ustawień budynkowych, wprowadzanie harmonogramów prac urządzeń budynkowych, rozliczenia mediów.
Nadzór nad służbami technicznymi oraz firmami zajmującymi się przeglądami serwisowymi, pracami konserwacyjnymi, gwarancyjnymi, realizacją prac dodatkowych i remontowych.
Prowadzenie i zapewnienie aktualności, kompletności dokumentacji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem.
Codzienna współpraca z Property Managerem, Właścicielem Nieruchomości oraz Najemcami.
Nadzór i bieżące aktualizacje budżetu oraz umów serwisowych.
Prowadzenie negocjacji z podwykonawcami, sporządzanie kalkulacji ofertowych, zarządzanie pracami dodatkowymi oraz realizowanymi projektami.
Nadzór i koordynacja nad pracą zespołu technicznego odpowiedzialnego za utrzymanie techniczne obiektu (harmonogram, grafik pracy).
Prowadzenie magazynu części zamiennych, materiałów, narzędzi.
Raportowanie z zakresu działalności na budynku.
Koordynacja obiegu dokumentów (faktury, umowy serwisowe, zapytania ofertowe).
Czynny udział w audytach zewnętrznych i wewnętrznych.
Nasze wymagania
Wykształcenie techniczne /preferowana specjalność: elektryczna/mechaniczna/ automatyka/ budownictwo.
Praktyczna wiedza z funkcjonowania budynków (instalacje elektryczne, HVAC, BMS, NP).
Uprawnienia SEP (D+E).
Umiejętności interpersonalne.
Praktyczna znajomość obsługi pakietu MS Office /Word, Excel/ AutoCAD/ narzędzi Help Desk.
Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i ustalania priorytetów.
Doskonała organizacja czasu pracy oraz umiejętność zarządzania zespołem.
Doświadczenie na analogicznym stanowisku min. 2 lata.
Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio-zaawansowanym.
To oferujemy
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
Rozwój zawodowy, możliwość zdobywania wiedzy i doświadczenia.
Zadaniowy system rozliczania czasu pracy.
Pracę w nowoczesnej i prężnie rozwijającej się firmy o ugruntowanej pozycji na rynku.
Niezbędne narzędzia pracy.
Wsparcie kadry inżynieryjnej.
Dowolna forma współpracy.
FM SOLUTIONS Sp. z o.o.
Misją FM Solutions jest wyznaczanie najwyższych standardów w obsłudze technicznej nieruchomości poprzez zagwarantowanie wysokiego poziomu usług wykonywanych przez wykwalifikowany personel oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań serwisowych i informatycznych.