Oferta pracy

Kierownik Techniczny

Klient Pracuj.plO firmie

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Nadzór nad eksploatacją, przeglądami, konserwacjami, remontami oraz nad poprawnością pracy powierzonej infrastruktury technicznej (urządzenia, instalacje, systemy techniczne);

  • Nadzór pracy podwykonawców na obiekcie oraz kontrola jakości świadczonych usług;

  • Nadzór nad gospodarowaniem powierzonymi materiałami, urządzeniami i narzędziami;

  • Podejmowanie i organizowanie interwencji awaryjnych i naprawczych w obiekcie;

  • Opracowywanie harmonogramu pracy podległych pracowników;

  • Nadzór nad dokumentacją techniczną budynku i urządzeń, zapewnienie jej aktualności i kompletności;

  • Inicjowane dodatkowych prac i rozwiązań w obiekcie;

  • Przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz nadzór w tym zakresie nad podległym pracownikami oraz podwykonawcami.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie techniczne;

  • Min. 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym w obsłudze technicznej budynków handlowych lub budynków biurowych o wysokim standardzie;

  • Znajomość podstaw prawa budowlanego;

  • Znajomość obsługi technicznej oraz konserwacji instalacji i urządzeń: elektrycznych, HVAC, PPOŻ.; niskoprądowych i systemów BMS;

  • Umiejętność kierowania zespołem technicznym oraz prowadzenia spraw administracyjnych zgodnie z określonymi procedurami;

  • Uprawnienia min. SEP Gr. I i II E, mile widziane w zakresie dozoru;

  • Praktyczna znajomość obsługi komputera;

  • Samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność, umiejętność budowania i utrzymywania trwałych relacji biznesowych, dobra organizacja czasu i pracy;

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.