Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Wydziału Marketingu
BIGRAM S.A.
mazowieckie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
- rekrutacja zdalna
Aktualnie wspieramy w procesie rekrutacji państwową instytucję, której celem jest budowa polskiej kultury oraz jej promocja na świecie. W związku z tym szukamy osoby która chciałaby rozwijać się na stanowisku:
Kierownika Wydziału Marketingu
Numer ref.: KF/KWM/1121Główne obowiązki na stanowisku:
- Koordynowanie pracy zespołu marketingu, określanie celów, wytyczanie kierunków, delegowanie zadań i rozliczanie.
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów z obszaru marketingu.
- Współpraca z innymi wydziałami w celu skutecznej realizacji zadań.
Cele i wyzwania:
- Przeprowadzenie rekonstrukcji Wydziału marketingu – weryfikacja obecnej struktury działu, analiza obecnych zasobów, analiza efektywności w odniesieniu do obecnych zakresów obowiązków, przeprowadzenie koniecznych zmian.
- Wypracowanie, wdrożenie i analiza skuteczności planów marketingowych dla poszczególnych projektów.
- Zdefiniowanie i zaplanowanie działań wizerunkowych związanych ze stroną www., oraz z kanałami Social Media.
Wymagane kompetencje:
- Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu (mile widzane w sektorze publicznym, społecznym lub organizacji pozarządowych).
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem kreatywnym.
- Wiedza na temat podstawowych mechanizmów i uwarunkowań funkcjonowania sektora publicznego i instytucji.
- Zainteresowanie kulturą, wiedza na temat sposobów korzystania z treści kultury, oraz aktywne uczestniczenie w kulturze.
- Płynna (C1) komunikacja w języku angielskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne