Kierownik Wydziału Marketingu

BIGRAM S.A.

  • mazowieckie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
  • rekrutacja zdalna

Aktualnie wspieramy w procesie rekrutacji państwową instytucję, której celem jest budowa polskiej kultury oraz jej promocja na świecie. W związku z tym szukamy osoby która chciałaby rozwijać się na stanowisku:

Kierownika Wydziału Marketingu

Numer ref.: KF/KWM/1121

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Koordynowanie pracy zespołu marketingu, określanie celów, wytyczanie kierunków, delegowanie zadań i rozliczanie.
  • Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów z obszaru marketingu.
  • Współpraca z innymi wydziałami w celu skutecznej realizacji zadań.

Cele i wyzwania:

  • Przeprowadzenie rekonstrukcji Wydziału marketingu – weryfikacja obecnej struktury działu, analiza obecnych zasobów, analiza efektywności w odniesieniu do obecnych zakresów obowiązków, przeprowadzenie koniecznych zmian.
  • Wypracowanie, wdrożenie i analiza skuteczności planów marketingowych dla poszczególnych projektów.
  • Zdefiniowanie i zaplanowanie działań wizerunkowych związanych ze stroną www., oraz z kanałami Social Media.

Wymagane kompetencje:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu (mile widzane w sektorze publicznym, społecznym lub organizacji pozarządowych).
  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem kreatywnym.
  • Wiedza na temat podstawowych mechanizmów i uwarunkowań funkcjonowania sektora publicznego i instytucji.
  • Zainteresowanie kulturą, wiedza na temat sposobów korzystania z treści kultury, oraz aktywne uczestniczenie w kulturze.
  • Płynna (C1) komunikacja w języku angielskim.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne