TUiR WARTA S.A.

Kierownik Wydziału Rzeczoznawców Zdalnych Majątkowych

TUiR WARTA S.A.O firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    15 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik


Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Kierownik Wydziału Rzeczoznawców Zdalnych Majątkowych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: KWRZM/Z/01/NB/2020

Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • bieżący monitoring czasów realizacji zleceń i obciążenia poszczególnych rzeczoznawców,
  • wyznaczanie celów podległym rzeczoznawcom i ich monitorowanie,
  • dostosowanie oraz wdrażanie systemów i rozwiązań wspierających techniczne czynności w realizacji zleceń,
  • identyfikacja i zgłaszanie pojawiających się zagrożeń w realizacji zadań,
  • wsparcie merytoryczne podległych rzeczoznawców,
  • prowadzenie bieżących kontroli jakości zleceń realizowanych przez podległych rzeczoznawców oraz podejmowanie ewentualnych czynności korygujących,
  • organizacja szkoleń merytorycznych związanych z charakterem zadań realizowanych przez rzeczoznawców,
  • zgłaszanie inicjatyw, usprawnień procesów i współtworzenie wytycznych w zakresie realizacji zadań przez rzeczoznawców,
  • identyfikacja ryzyk operacyjnych oraz prowadzenie działań utrzymujących ryzyka na akceptowanym poziomie w nadzorowanej komórce organizacyjnej.
Nasze oczekiwania:
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne, zarządzanie, finanse lub pokrewne,
  • doświadczenie w obszarze rzeczoznawstwa majątkowego lub likwidacji szkód (min. 3 lata),
  • doświadczenie w zakresie kierowania zespołem (min. 1 rok),
  • znajomość procesów likwidacji szkód,
  • umiejętność wyceny szkód majątkowych,
  • znajomość programów eksperckich do obsługi szkód majątkowych (Norma, Zico),
  • wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania pracą i kierowania podległymi pracownikami,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
Zainteresowanym współpracą oferujemy:
  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
  • bezpośredni wpływ na prowadzenie biznesu przez Wartę,
  • pracę w zespole pasjonatów i najlepszych profesjonalistów w branży,
  • otwartość na nowe pomysły/podejścia,
  • możliwość dalszego rozwoju,
  • bezpłatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
  • bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych.


Dołącz do nas!

ZAINTERESOWANE OSOBY PROSIMY O WYSŁANIE CV
ZA POMOCĄ PRZYCISKU "Aplikuj teraz"

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

 
Kierownik Wydziału Rzeczoznawców Zdalnych MajątkowychNumer ref.: KWRZM/Z/01/NB/2020
  • bieżący monitoring czasów realizacji zleceń i obciążenia poszczególnych rzeczoznawców,
  • wyznaczanie celów podległym rzeczoznawcom i ich monitorowanie,
  • dostosowanie oraz wdrażanie systemów i rozwiązań wspierających techniczne czynności w realizacji zleceń,
  • identyfikacja i zgłaszanie pojawiających się zagrożeń w realizacji zadań,
  • wsparcie merytoryczne podległych rzeczoznawców,
  • prowadzenie bieżących kontroli jakości zleceń realizowanych przez podległych rzeczoznawców oraz podejmowanie ewentualnych czynności korygujących,
  • organizacja szkoleń merytorycznych związanych z charakterem zadań realizowanych przez rzeczoznawców,
  • zgłaszanie inicjatyw, usprawnień procesów i współtworzenie wytycznych w zakresie realizacji zadań przez rzeczoznawców,
  • identyfikacja ryzyk operacyjnych oraz prowadzenie działań utrzymujących ryzyka na akceptowanym poziomie w nadzorowanej komórce organizacyjnej.
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne, zarządzanie, finanse lub pokrewne,
  • doświadczenie w obszarze rzeczoznawstwa majątkowego lub likwidacji szkód (min. 3 lata),
  • doświadczenie w zakresie kierowania zespołem (min. 1 rok),
  • znajomość procesów likwidacji szkód,
  • umiejętność wyceny szkód majątkowych,
  • znajomość programów eksperckich do obsługi szkód majątkowych (Norma, Zico),
  • wysoko rozwinięte umiejętności zarządzania pracą i kierowania podległymi pracownikami,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy pod presją czasu.
  • pracę w renomowanej, dynamicznie rozwijającej się firmie wchodzącej w skład jednej z największych międzynarodowych grup ubezpieczeniowo-finansowych,
  • bezpośredni wpływ na prowadzenie biznesu przez Wartę,
  • pracę w zespole pasjonatów i najlepszych profesjonalistów w branży,
  • otwartość na nowe pomysły/podejścia,
  • możliwość dalszego rozwoju,
  • bezpłatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe,
  • bogaty pakiet dodatków, premii i świadczeń socjalnych.

Ogłoszenie archiwalne