Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik Zagranicznego Biura Japonia

POLSKA AGENCJA INWESTYCJI I HANDLU SPÓŁKA AKCYJNA

  • Tokio, Japonia

    zagranica
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do lokalnego rynku i prowadzeniu działalności

  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej

  • obsługa logistyczna i informacyjna misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH

  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce

  • podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa działalności ZBH w imieniu polskich przedsiębiorców

  • zapewnienie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy

  • przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów

  • prowadzenie analiz i badanie lokalnego rynku

  • budowanie bazy kontaktów biznesowych na rynku japońskim

  • bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z kontrahentami

  • organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach

  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych

  • wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku kraju urzędowania

Nasze wymagania

  • min. rok doświadczenia zawodowego w Japonii; doświadczenie w pracy w Tokio będzie dodatkowym atutem

  • min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, rekomendowane w obszarze business development, marketingu, pozyskiwania klientów

  • wykształcenie wyższe

  • bardzo dobra znajomość języka japońskiego, na poziomie min. C1 (warunek konieczny)

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1

  • znajomość języka polskiego

  • doświadczenie w pracy z lokalnymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi

  • poparte sukcesami doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta

  • znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa

  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca obszaru Japonii

  • gotowość do częstych podróży służbowych

  • komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji

  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

To oferujemy

  • międzynarodowe środowisko pracy

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów

  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • możliwość pracy zdalnej

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie.

Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!

Zainteresowany stanowiskiem? Aplikuj!

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.