Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Zakładu Produkcyjnego

Valians InternationalO firmie

  • Radomsko, łódzkie

  • Ogłoszenie wygasło 10 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
VALIANS INTERNATIONAL dla swojego Klienta, międzynarodowej grupy działającej w branży materiałów budowlanych

Poszukuje na stanowisko
Kierownika Zakładu Produkcyjnego
miejsce pracy : okolice Radomska
Powiat radomszczański

Obowiązki:

  • Aktywny udział w procesie zarządzania i optymalizacji produkcji i magazynu;
  • Planowanie i budżetowanie produkcji, kontrola i optymalizacja kosztów produkcji i magazynu;
  • Przygotowywanie harmonogramów oraz kontrola płynności bieżącej produkcji;
  • Zarządzanie i organizacja pracą podległego zespołu, oraz kontrola i ewidencja czasu pracy (5 osób)
  • Nadzór nad zasobami technicznym, zapewnienie zgodności procesów produkcyjnych z wymaganiami BHP, jakościowymi oraz procedurami wewnętrznymi;
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i organizacyjnych oraz utrzymanie ruchu
  • Weryfikacja wykonywanych prac pod względem jakości i terminowości;
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej produkcji oraz współpraca z pozostałymi działami firmy;
  • Utrzymywanie relacji z bezpośrednimi kontrahentami.

Wymagania:

  • Kilkuletnie doświadczenia w zarządzaniu w firmie produkcyjnej, a dużym atutem będzie posiadanie doświadczenia w zarządzaniu zespołami w firmie będącej producentem materiałów budowlanych;
  • Bardzo dobre umiejętności w zakresie zarządzania zespołem i zdolności organizacyjnych;
  • Umiejętność w zakresie analitycznego myślenia, budżetowania, kontroli kosztów;
  • Komunikatywność, pewność siebie i otwartość na kontakt z ludźmi;
  • Kreatywność, umiejętność wprowadzania innowacyjnych rozwiązań;
  • Koniecznie znajomość j. angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację z centralą firmy;

Oferujemy:

  • Szkolenie i przygotowanie do pracy wewnątrz Grupy
  • Pracę w międzynarodowej firmie w młodym i zgranym zespole, w przyjaznej atmosferze;
  • Perspektywy rozwoju zawodowego;
  • Szkolenia i kursy doskonalące z zakresu pełnionej funkcji;
  • Adekwatne wynagrodzenie do profilu kandydata (stałe + premia);
  • Samochód służbowy

Ogłoszenie archiwalne