dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Zespołu Account Managerów
Benefit Systems S.A.
- plac Europejski 2, Wola, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna, praca hybrydowa
- rekrutacja zdalna
Benefit Systems S.A.
plac Europejski 2
Wola
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Posiadasz minimum 5 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów biznesowych
Masz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem
Doskonałe odnajdujesz się w negocjacjach z klientem i znasz techniki sprzedażowe
Efektywnie organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu
Chętnie będziesz prowadzić spotkania z klientem w języku angielskim?
Potrafisz definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów
Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie podejmować trafne decyzje?
Pracujesz wyłącznie na zasadzie WIN-WIN?
Jesteś prawdziwym kapitanem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?
Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?
Kierujesz się zasadami fair play, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?
Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B i jesteś gotowy/a do odbywania częstych podróży służbowych
Nasze wymagania
Będziesz zarządzać zespołem odpowiedzialnym za biznesową obsługę i dosprzedaż produktów do klientów
Do Twoich zadań będzie należało wsparcie i rozwój zespołu, również podczas wspólnych spotkań u klientów na terenie całej Polski
Będziesz odpowiadać za monitorowanie jakości obsługi klientów oraz realizację celów sprzedażowych
Twój sukces mierzony będzie poziomem satysfakcji klientów, realizacją celów sprzedażowych oraz poziomem satysfakcji pracowników
Będziesz wspierać zespół w budowaniu długofalowych relacji z klientami
To oferujemy
Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz atrakcyjny system premiowy
Otrzymasz pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
Pracujemy przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance
Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems
Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a na większy głód mamy lunche, podczas których korzystamy z karty BenefitLunch
Możesz skorzystać z dodatkowego wsparcia w nauce języka angielskiego
Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych
Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit oraz tańsze bilety do kina i teatru
Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej
Jako rodzic możesz otrzymać dofinansowanie do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci
W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
siłownia w biurze
firmowa biblioteka
brak dress code’u
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
bony żywieniowe
karty przedpłacone
dofinansowanie biletów do kina, teatru
dofinansowanie wypoczynku
wyprawka dla dziecka
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
jeden krótszy dzień pracy
dodatkowy urlop
Program wsparcia psychologicznego
Benefit Systems S.A.
Benefit Systems S.A. działa na polskim rynku od 2001 roku, a od 2011 roku notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Karta MultiSport – najważniejszy produkt spółki został zaprezentowany światu w 2004 roku i w ciągu kilkunastu lat stał się jednym z najpopularniejszych benefitów w Polsce – obecnie korzysta z niego ponad 1 000 000 Użytkowników, a 78 proc. z nich deklaruje, że ćwiczy więcej właśnie dzięki karcie MultiSport.