Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” oznaczają, że możesz zaaplikować jednym klinięciem. „Aplikuj szybko” korzysta z dokumentów oraz treści wiadomości do pracodawcy używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Możesz je zmienić, klikając przycisk „Edytuj”.

Kierownik zespołu badawczego

"4P RESEARCH MIX" sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 19 dni temu
  • Praca zdalna
  • Pełny etat
  • Kierownik

4P to agencja badań marketingowych, w której dostarczamy nie tylko dane, ale też rozwiązania. Pomagamy biznesowi w podejmowaniu decyzji, które niosą ze sobą energię i zmianę.

Na bazie naszego 17-letniego doświadczenia, syntezy wiedzy pochodzącej z różnych kategorii, ciągłej pracy nad przenikaniem się naszych indywidualnych doświadczeń, łączenia perspektywy konsumenckiej z wglądem kulturowym, możemy razem z Klientem tworzyć silne i ważne marki, i wyjątkowe doświadczenia ludzi, konsumentów i pracowników.

Kierownik zespołu badawczego

Zakres obowiązków

  • zarządzanie zespołem badaczy ilościowych
  • odpowiedzialność za budżet zespołu
  • samodzielne prowadzenie projektów badawczych w pełnym zakresie i koordynacja pracy innych osób zaangażowanych w proces
  • formułowanie rekomendacji biznesowych w oparciu o badania
  • samodzielna prezentacja wyników badań
  • opracowanie ofert w odpowiedzi na zapytania klientów i sprzedaż proaktywna
  • tworzenie i podtrzymywanie relacji z klientami

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze
  • elastyczne godziny pracy
  • współpracę z pasjonatami zawodu
  • dogodną lokalizację w centrum / pracę zdalną

Nasze oczekiwania:

  • doświadczenie w sprzedaży badań marketingowych
  • doświadczenie organizacyjne, bardzo dobra organizacja pracy swojej i współpracowników, samodzielność, umiejętność pracy pod presją czasu
  • minimum ośmioletnie doświadczenie w badaniach ilościowych
  • znajomość technik, metodologii badawczych w ramach badań ilościowych, zarządzanie procesem badania marketingowego
  • umiejętność biznesowego dostosowania metod badawczych i zastosowania wyników, wyciągania wniosków i budowy rekomendacji
  • znajomość języka angielskiego
  • odpowiedzialność, terminowość w realizacji zadań
  • umiejętności miękkie, nawiązywanie i utrzymanie relacji
  • wykształcenie wyższe

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy