Oferta pracy

Kierownik Zespołu Biura Obsługi Klienta

Benefit Systems S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Benefit Systems S.A.

plac Europejski 2

Warszawa

Benefit Systems – twórca programu MultiSport

WySTARTuj z Nami w Warszawie

Kierownik Zespołu Biura Obsługi Klienta

Dyscyplina: Obsługa Klienta
Zawodnik:
miejsce na Twoje imię i nazwisko – Kierownik Zespołu Biura Obsługi Klienta

Na ROZGRZEWKĘ mamy do Ciebie kilka pytań:

  • Posiadasz min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem obsługi klientów?
  • Masz doświadczenie w zarządzaniu obsługą klientów z użyciem systemu ticketowego?
  • Możesz pochwalić się licznymi sukcesami w obszarach usprawniania i optymalizacji procesów obsługi oraz wdrażania standardów pracy?
  • Doskonale organizujesz swoją pracę oraz pracę podległego zespołu?
  • Potrafisz definiować wskaźniki efektywności i dbać o wysoką satysfakcję klientów?
  • Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i na ich podstawie podejmować trafne decyzje?
  • Twoim atutem jest doświadczenie w obszarze sprzedaży?
  • Pracujesz wyłącznie na zasadzie WIN-WIN?
  • Jesteś prawdziwym kapitanem, który motywuje i prowadzi swoją drużynę do celu?
  • Dbasz o swój rozwój i potrafisz rozwijać innych?
  • Kierujesz się zasadami fair play, a gra zespołowa to dla Ciebie czysta przyjemność?

Odpowiedziałeś/aś twierdząco na większość z pytań?

Wydajesz się być idealnym zawodnikiem :) a więc….

START, czyli czym się zajmiesz: 

  • Będziesz zarządzać kilkunastoosobowym zespołem odpowiedzialnym za mailową i telefoniczną obsługę klientów z sektora MŚP (praca z użyciem narzędzia Service Desk)
  • Do Twoich zadań będzie należało kształtowanie procesów i wskaźników zwiększających efektywność procesów obsługi
  • Będziesz odpowiadać za monitorowanie jakości obsługi klientów oraz analizę i planowanie działań mających na celu ciągłe podwyższenie jakości obsługi klientów (NPS, badanie satysfakcji klienta).
  • Codziennym wyzwaniem będzie motywowanie, współpraca i dbanie o rozwój Twojego zespołu
  • Twój sukces mierzony będzie poziomem retencji klientów oraz poziomem ich zadowolenia
  • Będziesz brać udział w dodatkowych ogólnofirmowych projektach

Jeśli jesteś gotowy podjąć wyzwanie i przyłączyć się do Nas - czytaj dalej :)

META w Zespole Obsługi Klienta: 

  • Na mecie czeka na Ciebie umowa o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz atrakcyjny system premiowy
  • Otrzymasz pakiet szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
  • Pracujemy przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance 
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą oraz owocami w biurze, a na większy głód mamy lunche, podczas których korzystamy z karty BenefitLunch
  • Możesz skorzystać z dodatkowego wsparcia w nauce języka angielskiego
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit oraz tańsze bilety do kina i teatru
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej
  • Jako rodzic możesz otrzymać dofinansowanie do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej

Jeśli jesteś długodystansowcem, czas na finisz – zaaplikuj :)

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy