Ta oferta pracy jest nieaktualna od 137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 07.09.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy
Miejsce pracy: Warszawa
ID: 74804
T-Mobile to miejsce pracy  pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!   

Na stanowisku  Kierownika Zespołu ds. Telemarketingu – Rynek Biznesowy pomogą Ci:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za nadzór pracy/realizację projektów call center (sprzedaż/obsługa klienta),
  • bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point),
  • umiejętności analityczne (analiza danych i wskaźników sprzedażowych),
  • umiejętnośc budowania konstruktywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi,
  • nastawienie na rezultat i realizację postawionych celów w atmosferze współpracy, inicjatywy i zaangażowania,
  • umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy,
  • wysokie umiejętności interpersonalne pozwalające na budowanie relacji,
  • umiejętność określania priorytetów w codziennej pracy.
  • doświadczenie na stanowisku sprzedażowym poparte udokumentowanymi sukcesami– mile widziane,
  • doświadczenie w branży telekomunikacyjnej - mile widziane,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, 

U nas  będziesz odpowiedzialny za:

  • zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu konsultantów telemarketingu,
  • zapewnienie odpowiedniego wsparcia merytorycznego dla konsultantów,
  • realizację celów sprzedażowych ze szczególną dbałością o satysfakcję klientów,
  • motywowanie  i inspirowanie pracowników, korzystanie z dostępnych narzędzi wspierających ich rozwój,
  • aktywny udział w tworzeniu instrukcji oraz procedur obowiązujących w Dziale,
  • efektywną współpracę i komunikację z innymi Działami,
  • analizę dostępnych raportów, wyciąganie wniosków oraz definiowanie działań naprawczych.

 

Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.