Ta oferta pracy jest nieaktualna od 260 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 07.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Kierownik Zespołu ds.Telemarketingu - Rynek Biznesowy
    Miejsce pracy: Warszawa
    ID: 74804
    T-Mobile to miejsce pracy  pełne wzajemnych inspiracji i niezwykłych wyzwań. Działamy odważnie, odpowiadamy za podejmowane decyzje, współpracujemy, eksperymentujemy i próbujemy!
    Ty też? Nie zwlekaj i zaaplikuj już dziś!   

    Na stanowisku  Kierownika Zespołu ds. Telemarketingu – Rynek Biznesowy pomogą Ci:

    • wykształcenie wyższe
    • min. 2 - letnie doświadczenie na stanowisku odpowiedzialnym za nadzór pracy/realizację projektów call center (sprzedaż/obsługa klienta),
    • bardzo dobra znajomośc pakietu MS Office (w szczególności Excel oraz Power Point),
    • umiejętności analityczne (analiza danych i wskaźników sprzedażowych),
    • umiejętnośc budowania konstruktywnej współpracy z osobami na różnych szczeblach w organizacji oraz podmiotami zewnętrznymi,
    • nastawienie na rezultat i realizację postawionych celów w atmosferze współpracy, inicjatywy i zaangażowania,
    • umiejętność prowadzenia szkoleń, przekazywania wiedzy,
    • wysokie umiejętności interpersonalne pozwalające na budowanie relacji,
    • umiejętność określania priorytetów w codziennej pracy.
    • doświadczenie na stanowisku sprzedażowym poparte udokumentowanymi sukcesami– mile widziane,
    • doświadczenie w branży telekomunikacyjnej - mile widziane,
    • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem, 

    U nas  będziesz odpowiedzialny za:

    • zarządzanie pracą kilkunastoosobowego zespołu konsultantów telemarketingu,
    • zapewnienie odpowiedniego wsparcia merytorycznego dla konsultantów,
    • realizację celów sprzedażowych ze szczególną dbałością o satysfakcję klientów,
    • motywowanie  i inspirowanie pracowników, korzystanie z dostępnych narzędzi wspierających ich rozwój,
    • aktywny udział w tworzeniu instrukcji oraz procedur obowiązujących w Dziale,
    • efektywną współpracę i komunikację z innymi Działami,
    • analizę dostępnych raportów, wyciąganie wniosków oraz definiowanie działań naprawczych.

     

    Koniec gadania, czas na działanie! Zgłoś się już dziś.