Oferta pracy

Kierownik Zespołu Marketingu i Contentu

Wirtualna Polska Media S.A.O firmie

  • Żwirki i Wigury 16, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Wirtualna Polska Media S.A.

Żwirki i Wigury 16

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Kreowanie i rozwój strategii marki WP Pilot

  • Kreowanie nowych inicjatyw komunikacyjnych

  • Monitorowanie efektów prowadzonych działań za pomocą metod jakościowych i ilościowych

  • Prowadzenie projektów marketingowych

  • Rozwijanie style guide marki i dbanie o jego stosowanie

  • Tworzenie i zarządzanie kampaniami marketingowymi (pełen proces: od kalendarza działań, koncepcja kreatywna, współpraca z designerami i redaktorami, obszarem social media, zarządzanie realizacją media planu, analiza efektów)

  • Współpraca z zespołem growth w zakresie kampanii performance

  • Kreowanie i koordynowanie partnerstw strategicznych w zakresie contentu i cross-sellu. Negocjowanie warunków współpracy i umów.

  • Pozyskiwanie nowego contentu i oferty programowej, współpraca z nadawcami

  • Samodzielne zarządzanie budżetem contentu i marketingu

  • Monitoring i analiza konkurencji, śledzenie trendów OTT i streamingu

  • Wsparcie działu sprzedaży w zakresie oferty reklamowej

  • Budowanie synergii z innymi obszarami w ramach mediów Wirtualnej Polski i Wirtualnej Polski Holding

  • Współtworzenie krótko i długofalowej strategii biznesowej produktu w obszarze subskrypcji i streamingu

  • Kreowanie nowych inicjatyw oraz aktywny udział w toczących się projektach rozwojowych

  • Bieżące raportowanie w zakresie efektów, budżetu i ustalonych KPI

  • Zarządzanie Zespołem

Nasze wymagania

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Min. 1 rok doświadczenia w obszarze streamingu/OTT/usług subskrypcyjnych

  • Znajomość rynku dystrybucji i nadawców TV, w tym modeli rozliczeniowych

  • Dobra znajomość narzędzi analitycznych (GA, Tableau, Data Studio in.)

  • Znajomość narzędzi marketingu automatycznego (e-mail marketing, marketing automation)

  • Dobra znajomość specyfiki usług subskrypcyjnych

  • Znajomość technologii internetowych

  • Znajomość performance’owych modeli rozliczeniowych (CPS, CPC, CPL, COS, ROAS itp.)

  • Otwarta głowa, gotowość do przełamywania schematów rynkowych, napęd, energia

  • Proaktywna postawa i nastawienie na realizację celów biznesowych

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, relacyjne, prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych

  • Umiejętność zarządzania zespołem i delegowania zadań

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w zespołach projektowych

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • gry wideo w pracy

  • kawa / herbata

  • napoje

  • strefa relaksu