dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Kierownik Zespołu Obsługi Gwarancyjnej
Atlas Ward Polska Sp. z o.o.
- Zwycięska 41, Krzyki, WrocławWrocław, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Atlas Ward Polska Sp. z o.o.
Zwycięska 41
Krzyki
Wrocław
Twój zakres obowiązków
1. Zarządzanie pracą Zespołu Obsługi Gwarancyjnej.
2. Koordynacja wszelkich działań w obszarze obsługi gwarancyjnej w tym m.in.:
• kontrola jakości dokumentacji inwestycji przyjmowanych do gwarancji;
• przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych wad i usterek pod względem zasadności zgłoszenia i odpowiedzialności wykonawczej;
• profesjonalny kontakt, prowadzenie rozmów oraz korespondencji z Klientem i Podwykonawcami w zakresie obsługi gwarancyjnej;
• identyfikacja i analiza ryzyka na bazie dokumentacji technicznej i zgłoszeń wad / usterek oraz opracowywanie planów zaradczych;
• prowadzenie procesu pozyskiwania Podwykonawców dla powierzanych robót/usług, organizacja i kontrola negocjacji warunków umownych;
• koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów związanych z obsługą gwarancyjną inwestycji;
• efektywna współpraca z Podwykonawcami, Zespołami Realizacji i Działem Prawnym oraz ze wszystkimi innymi osobami mogącymi usprawnić proces obsługi gwarancyjnej;
• weryfikacja i nadzór nad odbiorem wykonanych prac/usterek;
• prowadzenie procesu zarządzania roszczeniami;
3. Profesjonalne reprezentowanie Pracodawcy przed Klientami i innymi podmiotami, z którymi Spółka współpracuje w ramach swojej działalności.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe budowlane;
min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w zespole realizacji kontraktów obiektów kubaturowych (np. Kierownik Kontraktu);
doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu specjalistów – warunek konieczny
doświadczenie i wiedza z obszaru usterek i obsługi gwarancyjnej w branży budowlanej – warunek konieczny;
kompetencje interpersonalne w prowadzeniu negocjacji;
doświadczenie w zakresie obsługi Klienta;
umiejętności analitycznego weryfikowania dokumentów i rozwiązywania problemów;
wysoka kultura osobista, umiejętność panowania nad trudnymi sytuacjami;
komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;
wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność organizowania czasu pracy;
sumienność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań;
energia i dynamika działania.
To oferujemy
rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy
udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży
szeroki pakiet benefitów:
Benefity
owoce
spotkania integracyjne
kawa / herbata
dodatkowe świadczenia socjalne
dofinansowanie wypoczynku
paczki świąteczne
świętowanie urodzin
program rekomendacji pracowników