Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Kierownik Zespołu Obsługi Gwarancyjnej

Atlas Ward Polska Sp. z o.o.

  • Zwycięska 41, Krzyki, Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Atlas Ward Polska Sp. z o.o.

Zwycięska 41

Krzyki

Wrocław

Twój zakres obowiązków

1. Zarządzanie pracą Zespołu Obsługi Gwarancyjnej.

2. Koordynacja wszelkich działań w obszarze obsługi gwarancyjnej w tym m.in.:

• kontrola jakości dokumentacji inwestycji przyjmowanych do gwarancji;

• przyjmowanie, rejestracja oraz weryfikacja zgłoszonych wad i usterek pod względem zasadności zgłoszenia i odpowiedzialności wykonawczej;

• profesjonalny kontakt, prowadzenie rozmów oraz korespondencji z Klientem i Podwykonawcami w zakresie obsługi gwarancyjnej;

• identyfikacja i analiza ryzyka na bazie dokumentacji technicznej i zgłoszeń wad / usterek oraz opracowywanie planów zaradczych;

• prowadzenie procesu pozyskiwania Podwykonawców dla powierzanych robót/usług, organizacja i kontrola negocjacji warunków umownych;

• koordynacja i nadzór nad obiegiem dokumentów związanych z obsługą gwarancyjną inwestycji;

• efektywna współpraca z Podwykonawcami, Zespołami Realizacji i Działem Prawnym oraz ze wszystkimi innymi osobami mogącymi usprawnić proces obsługi gwarancyjnej;

• weryfikacja i nadzór nad odbiorem wykonanych prac/usterek;

• prowadzenie procesu zarządzania roszczeniami;

3. Profesjonalne reprezentowanie Pracodawcy przed Klientami i innymi podmiotami, z którymi Spółka współpracuje w ramach swojej działalności.

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe budowlane;

  • min. 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym w zespole realizacji kontraktów obiektów kubaturowych (np. Kierownik Kontraktu);

  • doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołu specjalistów – warunek konieczny

  • doświadczenie i wiedza z obszaru usterek i obsługi gwarancyjnej w branży budowlanej – warunek konieczny;

  • kompetencje interpersonalne w prowadzeniu negocjacji;

  • doświadczenie w zakresie obsługi Klienta;

  • umiejętności analitycznego weryfikowania dokumentów i rozwiązywania problemów;

  • wysoka kultura osobista, umiejętność panowania nad trudnymi sytuacjami;

  • komunikatywność i otwartość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych;

  • wysoki poziom samodzielności oraz umiejętność organizowania czasu pracy;

  • sumienność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań;

  • energia i dynamika działania.

To oferujemy

  • rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy

  • udział w ambitnych projektach przy wsparciu najlepszych ekspertów w branży

  • szeroki pakiet benefitów:

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników