Oferta pracy

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)O firmie

  • Błonie

    Błonie, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło dzień temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Koordynacja pracy działu obsługi klienta

  • Efektywne zarządzanie zespołem – budowanie zespołu, wyznaczanie celów i ich realizacja

  • Analiza kluczowych wskaźników, dbanie o zapewnienie wysokiej jakości standardów obsługi klienta

  • Inicjowania i wdrażanie usprawnień w procesach wewnętrznych, zwiększanie efektywności pracy zespołu

  • Wsparcie zespołu w realizacji codziennych zadań oraz wyznaczonych celów

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem call center (mile widziane z branży retail)

  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Znajomość oraz analiza wskaźników z obszaru obsługi klienta

  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu

  • Odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki

  • Bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office, znajomość Magento będzie dodatkowym atutem

To oferujemy

  • Zdobycie doświadczenia zawodowego w dużej sieci handlowej

  • Rozwój w dynamicznie rozwijającym się rynku e-commerce

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Przyjazną atmosferę pracy

  • Dostęp do pakietu benefitów

Drogerie Natura (Natura Sp. z o.o.)

Drogerie natura to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów drogeryjno-kosmetycznych.

Pierwszy sklep otworzyliśmy w 1997 roku, dziś mamy ponad 280 sklepów.

Przewiń do profilu firmy