LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.O firmie

LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

ul. Postępu 15 Warszawa

Warszawa

Dynamicznie rozwijająca się firma LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, laureat nagrody Great Place to Work 2018, zwycięzca rankingu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce w 2013, 2014, 2016 w kategorii duże firmy, poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
(nazwa stanowiska nie determinuje płci kandydata)

Twoje zadania:

  • Kontrolowanie ruchu połączeń przychodzących i wychodzących oraz zadań wykonywanych przez zespół w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów Spółki
  • Monitoring rozmów oraz dawanie informacji zwrotnej pracownikom w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów
  • Budowanie oraz utrzymywanie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
  • Prowadzanie szkoleń pracowników zespołu z obowiązujących standardów obsługi klienta
  • Udział w projektach realizowanych w Pionie Szkód
  • Przygotowywanie i optymalizowanie wewnętrznych procedur i procesów obowiązujących w zespole, w tym aktualizowanie obowiązujących skryptów rozmów z Klientem szkodowym

Wystarczy, że:

  • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Call Center w obszarze szkód
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonale organizujesz pracę własną oraz podległego zespołu
  • Potrafisz motywować, rozwijać oraz budować dobre relacje
  • Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

W zamian oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w zgranym zespole, samodzielność w działaniu, możliwości rozwoju i realizacji ciekawych wyzwań
  • Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych (siłownia, fitness, basen) przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz naszych pracowników, programy dla rodziny
  • Przeszkolenie: przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć samodzielną pracę
bottom

Dynamicznie rozwijająca się firma LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, laureat nagrody Great Place to Work 2018, zwycięzca rankingu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce w 2013, 2014, 2016 w kategorii duże firmy, poszukuje osoby na stanowisko:

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta
(nazwa stanowiska nie determinuje płci kandydata)

Twoje zadania:

  • Kontrolowanie ruchu połączeń przychodzących i wychodzących oraz zadań wykonywanych przez zespół w celu zapewnienia efektywnej obsługi klientów Spółki
  • Monitoring rozmów oraz dawanie informacji zwrotnej pracownikom w celu poprawy jakości prowadzonych rozmów
  • Budowanie oraz utrzymywanie zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
  • Prowadzanie szkoleń pracowników zespołu z obowiązujących standardów obsługi klienta
  • Udział w projektach realizowanych w Pionie Szkód
  • Przygotowywanie i optymalizowanie wewnętrznych procedur i procesów obowiązujących w zespole, w tym aktualizowanie obowiązujących skryptów rozmów z Klientem szkodowym

Wystarczy, że:

  • Posiadasz min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Call Center w obszarze szkód
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
  • Doskonale organizujesz pracę własną oraz podległego zespołu
  • Potrafisz motywować, rozwijać oraz budować dobre relacje
  • Posiadasz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne

W zamian oferujemy:

  • Współpracę w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w zgranym zespole, samodzielność w działaniu, możliwości rozwoju i realizacji ciekawych wyzwań
  • Świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych (siłownia, fitness, basen) przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz naszych pracowników, programy dla rodziny
  • Przeszkolenie: przekażemy Ci naszą wiedzę oraz doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć samodzielną pracę

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy