Oferta pracy

Kierownik Zespołu Sprzedażowego Contact Center

Call Center House Sp. z o.o. Sp.k.

Call Center House Sp. z o.o. Sp.k.

aleja Tadeusza Kościuszki 80/82

Śródmieście

Łódź

Twój zakres obowiązków

  • Zarządzanie, budowa i rozwój zespołów sprzedaży telefonicznej

  • Codzienna analiza, kontrola i rozwój sprzedaży w call center

  • Organizacja pracy zespołów sprzedaży telefonicznej

  • Realizacja wyznaczonych KPI zgodnie z założeniami organizacji (wolumen, przychód, jakość)

  • Bieżące raportowanie wyników pracy

  • Przygotowywanie analiz, prezentacji oraz raportów sprzedaży, ze wskazaniem elementów wymagających poprawy

  • Kreowanie kampanii telesprzedażowych

  • Implementowanie założeń biznesowych zgodnie ze specyfiką funkcjonowania projektu

  • Inicjowanie zmian w systemach sprzedażowych zwiększających efektywność sprzedaży

  • Kontrola i nadzór nad jakością sprzedaży (odsłuch rozmów i przeprowadzanie coachingów "on the job")

Nasze wymagania

  • Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołami telesprzedaży poparte sukcesami

  • Znajomość branży telekomunikacyjnej oraz specyfiki sprzedaży telefonicznej

  • Umiejętności pracy z zespołem i motywowania

  • Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia, planowania oraz określania priorytetów

  • Biegła znajomość narzędzi pakietu MS Office/Google Docs

  • Twoje dominujące cechy to kreatywność, zorientowanie na osiąganie rezultatów i otwartość do podejmowania nowych wyzwań

  • Samodzielność i dokładność

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres

Mile widziane

  • Szkolenia i kursy w zakresie zarządzania projektami sprzedaży zdalnej, zasobami ludzkimi, jakością i efektywnością sprzedaży (akademia menedżera, coaching itp.)

To oferujemy

  • Stałe wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy

  • Możliwość rozwoju zawodowego

  • Dodatkowe systemy motywacyjne uzależnione od wyników pracy

  • Przyjazną atmosferę, dynamiczne środowisko i partnerską atmosferę pracy

  • Udział w konkursach i imprezach kulturalno-rozrywkowych

  • Wspólne świętowanie sukcesów

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

Call Center House Sp. z o.o. Sp.k.

Call Center House to zespół profesjonalistów i pasjonatów sprzedaży i obsługi klienta, którzy dysponują zarówno szeroką wiedzą jak i dużym doświadczeniem z zakresu prowadzenia i zarządzania call center. Świadczymy usługi outsourcingu działań telemarketingowych. Wielokrotnie wyróżniani przez P4 PLAY jako najbardziej efektywny partner P4 w kanale Telesales, największe przyśpieszenie roku 2018 i 2019.

Naszą specjalnością jest sprzedaż powiązana z kształtowaniem wizerunku marketingowego.

Przewiń do profilu firmy