Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Zespołu Ubezpieczeń grupowych na życie

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 01.03.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.
    W 2014 r. UNIQA otrzymała tytuł "Solidny Pracodawca".

    Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!

    Departament Sprzedaży - Mieszkalnictwo i Ubezpieczenia Korporacyjne
    poszukuje pracownika na stanowisko: 

    Kierownik Zespołu Ubezpieczeń grupowych na życie
    Miejsce pracy: Warszawa

    Obszary odpowiedzialności:

    • rozwijanie sprzedaży ubezpieczeń grupowych na życie,
    • planowanie sprzedaży oraz realizacja planów sprzedażowych ubezpieczeń grupowych,
    • aktywna współpraca z innymi departamentami, jednostkami terenowymi UNIQA oraz brokerami, agentami i OFWCA w zakresie sprzedaży ubezpieczeń grupowych,
    • opracowywanie oraz prowadzenie szkoleń produktowych i warsztatów sprzedażowych dla pośredników i pracowników grupy UNIQA (Eksperci i Specjaliści Korporacyjni),
    • zarządzanie podległym zespołem Kierowników Sprzedaży Ubezpieczeń Grupowych,
    • uczestnictwo w rozmowach handlowych z partnerami zewnętrznymi oraz wewnętrznymi,
    • monitorowanie aktywności podległych menedżerów i pośredników,

    Nasze oczekiwania:

    • minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży ubezpieczeniowej,
    • doświadczenie w zarządzaniu siecią pośredników w firmie o podobnym profilu,
    • znajomość rynku ubezpieczeniowego,
    • umiejętność nawiązywania kontaktów, nawiązywania relacji i dbanie o dobre relacje,
    • umiejętność doskonałej organizacji i skutecznego planowania czasu pracy,
    • komunikatywność, rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne,
    • bardzo dobre zorganizowanie i samodyscyplina,
    • proaktywność, nastawienie na cel i rezultat,
    • wykształcenie wyższe,
    • znajomość pakietu MS Office,
    • prawo jazdy kat. B.

    Oferujemy:

    • pracę w dynamicznej i międzynarodowej firmie ubezpieczeniowej
    • dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji mających wpływ na realizację planu sprzedaży
    • samochód służbowy
    • przyjazną atmosferę pracy
    • opiekę medyczną
    • system kafeteryjny

    Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.