Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Kierownik zespołu w dziale marketingu

UDH-United Distribution Holding sp. z o.o. SKAO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Poznań, wielkopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik
Kierownik zespołu w dziale marketingu

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

  • Opiekę nad działem marketingu;
  • Organizację pracy zespołu, organizację wymiany i komunikacji wewnętrznej;
  • Realizowanie i nadzorowanie procesu realizacji jednolitych długotrwałych kampanii reklamowych/promocyjnych dla każdej z naszych marek i produktów (około 40 marek) w zgodzie z wizją producenta oraz strategią naszej firmy;
  • Tworzenie strategii marketingowej firmy na dłuższy okres w zgodzie ze swoją wizją i celami biznesowymi firmy UDH;
  • Koordynowanie kreacji i produkcji materiałów promocyjnych oraz katalogów firmowych;
  • Koordynowanie projektów promocyjnych producentów (większa skala) oraz wspólne przygotowanie się do targów i różnych imprez promocyjnych firmowych (mniejsza skala);
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów, a także przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych, targów;
  • Tworzenie budżetu marketingowego we współpracy z działem finansowym oraz producentami i klientami, przygotowanie raportów z owego budżetu;
  • Archiwizowanie (fizyczna i cyfrowa) marketingu firmy: akcji, zdjęć, plików, zamówień, żeby to było jasne i przejrzyste dla kogokolwiek, organizacja zbioru takich informacji z obrębu całej firmy; 
  • Weryfikowanie umów marketingowych i koordynacja ich realizacji (we współpracy z działem handlowym);
  • Organizowanie formalnych relacji z wykonawcami usług;
  • Aktywną współpracę z innymi działami w obrębie firmy, zwłaszcza z PH, oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (partnerami, producentami, itp.);

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie), zrozumienie trendów marketingu;
  2. Dobra znajomość języka angielskiego i posiadanie wiedzy w obsłudze komputera (pakiet MS Office);
  3. Doświadczenie we współtworzeniu strategii marketingowych na okres 6 i więcej miesięcy oraz doświadczenie skutecznej implementacji strategii marketingowych „narzuconych” od klienta;
  4. Wiedza w obszarze działań marketingowych oraz doświadczenie w zakresie marketingu (promocja i reklama marek, produktów, analiza wyników takiej promocji i przyczyn, że wyniki są takie, a nie inne).

Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branżach: piwa, napoje, przetwory, słodycze, kawy.

Oferujemy:

pełną wyzwań pracę, możliwość rozwijania umiejętności językowych, pracę w młodym zespole, nowoczesne narzędzia pracy umożliwiające rozwój zawodowy oraz atrakcyjne wynagrodzenie wraz z pakietem ubezpieczenia zdrowotnego

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy