Ta oferta pracy jest nieaktualna od 182 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 19.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.


                    

    Polskie spółki SIGNAL IDUNA należą do niemieckiej Grupy SIGNAL IDUNA, która jest jedną
    z największych firm ubezpieczeniowych na rynku niemieckim i od ponad 100 lat dba o bezpieczeństwo milionów osób w Niemczech, Polsce, Rumunii, Szwajcarii oraz na Węgrzech.

    Dołącz do naszego zespołu!

    Kierownik Zespołu Wsparcia Sprzedaży
    nr ref BSUiM/KIER.

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:

    • Nadzór nad procesem przygotowywania i administracji umów agencyjnych oraz pełnomocnictw w ramach współpracy z partnerami zewnętrznymi.
    • Tworzenie i aktualizacja obowiązujących regulaminów oraz procedur (dotyczących działania zespołu Back-Office) we współpracy z bezpośrednim przełożonym oraz innymi pracownikami biura a także, w razie potrzeby współpraca z innymi biurami w zakresie opiniowania procedur i regulaminów ich biur.
    • Organizowanie i współprowadzenie egzaminów KNF we współpracy z podległymi pracownikami Zespołu Wsparcia Sprzedaży.
    • Koordynowanie współpracy z KNF w ramach zgłoszeń pośredników ubezpieczeniowych do RAU.
    • Wsparcie merytoryczne pracowników Regionalnych Centrów Obsługi Ubezpieczeń w zakresie administracji sieci sprzedaży.
    • Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentów ubezpieczeniowych, pełnomocnictw KNF, druków ścisłego zarachowania i umów agencyjnych.
    • Dbałość o terminową sprawozdawczość i raportowanie do partnerów wewnętrznych i zewnętrznych, np. KNF, PIU.
    • Dbanie o właściwe relacje z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi.

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe.
    • Minimum 3 – letnie doświadczenie w realizacji zadań na podobnym stanowisku.
    • Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne, negocjacyjne, komunikacyjne.
    • Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres.
    • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
    • Orientacja na cele i wyniki, inicjatywa oraz samodzielność w działaniu.

    Oferujemy:

    • Samodzielność w realizacji działań.
    • Pracę w prężnie rozwijającym się zespole
    • Ciekawe wyzwania zawodowe oraz możliwość rozwoju poprzez szkolenia zawodowe.
    • Atrakcyjny pakiet socjalny.
    • Opiekę medyczną.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego z zaznaczonym numerem referencyjnym za pomocą przycisku Aplikuj teraz.

    Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli o brzmieniu: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. danych osobowych zawartych w moich dokumentach aplikacyjnych (CV wraz z listem motywacyjnym) w związku z procesem rekrutacji pracowników. Zgoda obejmuje zarówno obecne jak i przyszłe procesy rekrutacyjne”. Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest SIGNAL IDUNA Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Dane kandydatów będą przetwarzane zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2014 poz. 1182 ze zm.), wyłącznie w celach związanych z prowadzeniem procesu rekrutacyjnego. Podanie danych jest dobrowolne. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

    Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi osobami.