Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego

Symfonia sp. z o.o.

  • mazowieckie

    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • Microsoft Office

  • Microsoft SQL Server

Mile widziane

  • Azure SQL

  • Microsoft Power BI

  • AWS

  • Microsoft Azure

System operacyjny

O projekcie

Oferujemy stanowisko związane z prowadzeniem zespołu odpowiadającego na zapytania klientów Symfonii w zakresie instalacji, migracji i aktualizacji oprogramowania.

Zespół dodatkowo wspiera użytkowników w codziennym użytkowaniu produktów z portfolio Symfonii.

Istotną częścią zadań jest kontakt z Działem Rozwoju Oprogramowania w celu udoskonalania produktu i tworzeniu jego wersji webowej oraz chmurowej.

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom oprogramowania – pierwsza i druga linia;

  • zarządzanie zespołem w oparciu o cele, monitoring wyników, feedback;

  • budowanie kultury nastawionej na klienta oraz rozwój proaktywnego wsparcia klientów;

  • dbanie o podnoszenie kwalifikacji zespołu i zarządzanie bazą wiedzy;

  • monitorowanie zgłoszeń, identyfikacja zagrożeń;

  • koordynacja i bezpośrednia obsługa kluczowych klientów oraz priorytetowych zgłoszeń;

  • nadzór nad aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego;

Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem wsparcia technicznego;

  • praktyczna znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz sieci komputerowych;

  • znajomość bazy danych MS SQL;

  • kompetencje analityczne;

  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;

  • nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta;

  • bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);

  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z Zendesk Guide, Zendesk Support, Zedesk Chat;

  • znajomość PowerBI;

  • znajomość zagadnień takich jak wirtualizacja i rozwiązania chmurowe (MS Azure, AWS).

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 10

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Skład zespołu

  • support
  • administrator IT

To oferujemy

  • dodatkowy czas wolny z przeznaczeniem na wolontariat

  • współpracę na czas nieokreślony po okresie próbnym

  • szkolenia wewnętrzne / zewnętrzne

  • możliwość budowania z nami Grupy Symfonia, czołowego dostawcy oprogramowania dla sektora MŚP

  • szansę rozwoju w ramach organizacji i nieograniczone możliwości udziału w rekrutacjach w obrębie spółki

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • karty przedpłacone

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

  • bonusy roczne

Etapy rekrutacji
1

wstępny wywiad

2

finalne interview

3

feedback/oferta

Symfonia sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania dla biznesu, firmą technologiczną z ambicjami i jasną ścieżką rozwoju w kierunku rozszerzania oferty rozwiązań chmurowych.

Przewiń do profilu firmy