dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownik Zespołu Wsparcia Technicznego
Symfonia sp. z o.o.
mazowieckie
mazowieckie- ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
- umowa o pracę, kontrakt B2B
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca hybrydowa
- Praca od zaraz
- rekrutacja zdalna
Technologie, których używamy
Wymagane
Microsoft Office
Microsoft SQL Server
Mile widziane
Azure SQL
Microsoft Power BI
AWS
Microsoft Azure
System operacyjny
O projekcie
Oferujemy stanowisko związane z prowadzeniem zespołu odpowiadającego na zapytania klientów Symfonii w zakresie instalacji, migracji i aktualizacji oprogramowania.
Zespół dodatkowo wspiera użytkowników w codziennym użytkowaniu produktów z portfolio Symfonii.
Istotną częścią zadań jest kontakt z Działem Rozwoju Oprogramowania w celu udoskonalania produktu i tworzeniu jego wersji webowej oraz chmurowej.
Twój zakres obowiązków
zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom oprogramowania – pierwsza i druga linia;
zarządzanie zespołem w oparciu o cele, monitoring wyników, feedback;
budowanie kultury nastawionej na klienta oraz rozwój proaktywnego wsparcia klientów;
dbanie o podnoszenie kwalifikacji zespołu i zarządzanie bazą wiedzy;
monitorowanie zgłoszeń, identyfikacja zagrożeń;
koordynacja i bezpośrednia obsługa kluczowych klientów oraz priorytetowych zgłoszeń;
nadzór nad aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego;
Nasze wymagania
minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem wsparcia technicznego;
praktyczna znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz sieci komputerowych;
znajomość bazy danych MS SQL;
kompetencje analityczne;
umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta;
bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Mile widziane
doświadczenie w pracy z Zendesk Guide, Zendesk Support, Zedesk Chat;
znajomość PowerBI;
znajomość zagadnień takich jak wirtualizacja i rozwiązania chmurowe (MS Azure, AWS).
Tak organizujemy naszą pracę
Liczba osób w zespole
- 10
Tak pracujemy
- wewnątrz organizacji
Skład zespołu
- support
- administrator IT
To oferujemy
dodatkowy czas wolny z przeznaczeniem na wolontariat
współpracę na czas nieokreślony po okresie próbnym
szkolenia wewnętrzne / zewnętrzne
możliwość budowania z nami Grupy Symfonia, czołowego dostawcy oprogramowania dla sektora MŚP
szansę rozwoju w ramach organizacji i nieograniczone możliwości udziału w rekrutacjach w obrębie spółki
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
komputer do użytku prywatnego
brak dress code’u
strefa relaksu
dodatkowe świadczenia socjalne
karty przedpłacone
paczki świąteczne
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
dodatkowy urlop
bonusy roczne
wstępny wywiad
finalne interview
feedback/oferta
Symfonia sp. z o.o.
Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania dla biznesu, firmą technologiczną z ambicjami i jasną ścieżką rozwoju w kierunku rozszerzania oferty rozwiązań chmurowych.