background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu

Symfonia sp. z o.o.O firmie

  • mazowieckie
    mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Technologie, których używamy

Wymagane

  • MS SQL

  • Microsoft Office

Mile widziane

  • Azure SQL

System operacyjny

O projekcie

Oferujemy stanowisko związane z prowadzeniem zespołu odpowiadającego na zapytania klientów Symfonii w zakresie instalacji, migracji i aktualizacji oprogramowania.

Zespół dodatkowo wspiera użytkowników w codziennym użytkowaniu produktów z portfolio Symfonii.

Istotną częścią zadań jest kontakt z Działem Rozwoju Oprogramowania w celu udoskonalania produktu i tworzeniu jego wersji webowej oraz chmurowej.

Twój zakres obowiązków

  • zapewnienie wsparcia technicznego użytkownikom oprogramowania – pierwsza i druga linia;
  • zarządzanie zespołem w oparciu o cele, monitoring wyników, feedback;
  • budowanie kultury nastawionej na klienta;
  • rozwój proaktywnego wsparcia klientów;
  • dbanie o podnoszenie kwalifikacji zespołu i zarządzanie bazą wiedzy;
  • inspirowanie i wspieranie inicjatyw zespołowych, wspieranie innowacyjności;
  • dbanie o komunikację i dobrą atmosferę pracy;
  • monitorowanie zgłoszeń, identyfikacja zagrożeń;
  • zarządzanie zgłoszeniami priorytetowymi i eskalacjami klientów;
  • koordynacja i bezpośrednia obsługa kluczowych klientów oraz priorytetowych zgłoszeń;
  • nadzór nad aktualizacją dokumentacji wsparcia technicznego;
  • współpraca z zespołem rozwoju oprogramowania.

Nasze wymagania

  • minimum 2-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem wsparcia technicznego;
  • praktyczna znajomości systemów operacyjnych MS Windows oraz sieci komputerowych;
  • znajomość bazy danych MS SQL;
  • kompetencje analityczne;
  • umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • nastawienia na nieustanny rozwój procesów związanych z jakością obsługi klienta;
  • bardzo dobra znajomość Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, Power Point);
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Mile widziane

  • doświadczenie w pracy z Zendesk Guide, Zendesk Support, Zedesk Chat;
  • znajomość PowerBI;
  • znajomość zagadnień takich jak wirtualizacja i rozwiązania chmurowe (MS Azure, AWS).

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

10

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji

Skład zespołu

  • support
  • administrator IT

To oferujemy

  • nagroda za 14-dniowy urlop
  • dodatkowy czas wolny z przeznaczeniem na wolontariat
  • pracę docelowo na czas nieokreślony
  • szkolenia wewnętrzne / zewnętrzne
  • możliwość budowania z nami Grupy Symfonia, czołowego dostawcy oprogramowania dla sektora MŚP
  • udział w rekrutacjach wewnętrznych spółki liczącej ponad 400 osób

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • strefa relaksu
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • karty przedpłacone
  • paczki świąteczne
  • świętowanie urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • dodatkowy urlop
  • bonusy roczne

Etapy rekrutacji

1

wstępny wywiad

2

finalne interview

3

feedback/oferta

Symfonia sp. z o.o.

Jesteśmy wiodącym producentem oprogramowania dla biznesu, firmą technologiczną z ambicjami i jasną ścieżką rozwoju w kierunku rozszerzania oferty rozwiązań chmurowych.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego Produktu, mazowieckie