Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2017-08-28
  • Ważna jeszcze 6 dni (do 2017-09-27)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Alfa Projekt specjalizuje się w rozwoju zaawansowanych, kompleksowych systemów IT dla branży e - commerce, niezbędnych do obsługi zamówień, płatności czy efektywnej organizacji dostawy. W związku z rozwojem spółki w obszarze projektowania i wytwarzania klienckich aplikacji mobilnych do nowo tworzonego zespołu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego
- HelpDesk Manager
Miejsce pracy: Warszawa

Cele i odpowiedzialność:

  • zapewnienie realizacji warunków umów serwisowych (SLA) dla klientów Spółki
  • dbałość o pozytywne relacje i dobry wizerunek firmy, efektywna współpraca z klientami oraz wewnątrz organizacji
  • doskonalenie procesu obsługi klienta oraz dążenie do poprawy efektywności procesów obsługi HelpDesk
  • podnoszenie własnych umiejętności i kompetencji

Zadania:

  • planowanie procesu i działań serwisowych, uzgadnianie ich z przełożonym oraz realizacja
  • efektywne organizowanie pracy i zarządzanie Zespołem
  • zarządzanie całym procesem serwisowym zgodnie z  warunkami umów z klientami
  • skuteczna realizacja zgłoszeń serwisowych, odpowiednie reagowanie na incydenty, monitorowanie wymaganych wskaźników
  • analiza procesu obsługi serwisowej i jego optymalizacja
  • implementacja narzędzi kontroli procesu
  • dbanie o relacje interpersonalne z nastawieniem na współpracę i znajdywanie efektywnych rozwiązań zarówno wewnątrz organizacji, jak i w kontakcie z klientami, a także partnerami biznesowymi (dostawcami, firmami współpracującymi, itp.)
  • współpraca w przygotowywaniu ofert dla klientów na usługi serwisowe
  • cykliczne raportowanie wyników działań i statusu realizacji celów

Wymagania:

  • znajomość procesów serwisowych oraz zbioru zaleceń ITIL
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • minimum 2 lata pracy w firmie zajmującej się dostarczaniem rozwiązań IT dla klientów
  • znajomość narzędzi wspierających działanie serwisu 

Oczekiwania:

  • dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
  • sumienność i wytrwałość
  • aktywny i pozytywny kontakt interpersonalny
  • umiejętność planowania, analizy problemów i znajdywania rozwiązań

Warunki zatrudnienia:

  • umowa o pracę lub kontrakt
  • opieka medyczna
  • telefon komórkowy
  • notebook 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego klikając w przycisk Aplikuj.

z zaznaczeniem stanowiska i następującą klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 poz.883”.

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się