Ta oferta pracy jest nieaktualna od 266 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 28.08.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Alfa Projekt specjalizuje się w rozwoju zaawansowanych, kompleksowych systemów IT dla branży e - commerce, niezbędnych do obsługi zamówień, płatności czy efektywnej organizacji dostawy. W związku z rozwojem spółki w obszarze projektowania i wytwarzania klienckich aplikacji mobilnych do nowo tworzonego zespołu poszukujemy kandydatki/kandydata na stanowisko:

    Kierownik Zespołu Wsparcia Technicznego
    - HelpDesk Manager
    Miejsce pracy: Warszawa

    Cele i odpowiedzialność:

    • zapewnienie realizacji warunków umów serwisowych (SLA) dla klientów Spółki
    • dbałość o pozytywne relacje i dobry wizerunek firmy, efektywna współpraca z klientami oraz wewnątrz organizacji
    • doskonalenie procesu obsługi klienta oraz dążenie do poprawy efektywności procesów obsługi HelpDesk
    • podnoszenie własnych umiejętności i kompetencji

    Zadania:

    • planowanie procesu i działań serwisowych, uzgadnianie ich z przełożonym oraz realizacja
    • efektywne organizowanie pracy i zarządzanie Zespołem
    • zarządzanie całym procesem serwisowym zgodnie z  warunkami umów z klientami
    • skuteczna realizacja zgłoszeń serwisowych, odpowiednie reagowanie na incydenty, monitorowanie wymaganych wskaźników
    • analiza procesu obsługi serwisowej i jego optymalizacja
    • implementacja narzędzi kontroli procesu
    • dbanie o relacje interpersonalne z nastawieniem na współpracę i znajdywanie efektywnych rozwiązań zarówno wewnątrz organizacji, jak i w kontakcie z klientami, a także partnerami biznesowymi (dostawcami, firmami współpracującymi, itp.)
    • współpraca w przygotowywaniu ofert dla klientów na usługi serwisowe
    • cykliczne raportowanie wyników działań i statusu realizacji celów

    Wymagania:

    • znajomość procesów serwisowych oraz zbioru zaleceń ITIL
    • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • minimum 2 lata pracy w firmie zajmującej się dostarczaniem rozwiązań IT dla klientów
    • znajomość narzędzi wspierających działanie serwisu 

    Oczekiwania:

    • dobra organizacja pracy i zarządzanie czasem
    • sumienność i wytrwałość
    • aktywny i pozytywny kontakt interpersonalny
    • umiejętność planowania, analizy problemów i znajdywania rozwiązań

    Warunki zatrudnienia:

    • umowa o pracę lub kontrakt
    • opieka medyczna
    • telefon komórkowy
    • notebook 

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV oraz listu motywacyjnego klikając w przycisk Aplikuj.

    z zaznaczeniem stanowiska i następującą klauzulą:
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw nr 133 poz.883”.