Oferta pracy

Kierownik Zespołu Zarządzania Poziomem Usług

Centralny Ośrodek Informatyki O firmie

Centralny Ośrodek Informatyki

al. Jerozolimskie 132-136

Warszawa

Cyfryzacja jest strategicznym zadaniem państwa. Jej sensowny rozwój jest możliwy tylko wtedy, gdy państwo ma po swojej stronie kompetencje cyfrowe, odpowiedni zespół ekspertów oraz spójną strategię. My jesteśmy częścią tego zaplecza.
 
Centralny Ośrodek informatyki to centrum kompetencji, software house i instytucja publiczna w jednym. Jesteśmy unikalnym w skali państwa zespołem specjalistów cyfrowych. Mamy ekspertów IT, projektujemy usługi i doświadczenie użytkownika, szkolimy, prowadzimy komunikację społeczną, zarządzamy projektami i zamówieniami publicznymi. Dzięki temu możemy realizować kluczowe w państwie projekty cyfrowe od A do Z.
Kierownik Zespołu Zarządzania Poziomem Usług

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za nadzór nad procesami zarządzania poziomem usług, umowami utrzymaniowymi i  erwisowymi procesem realizacji zakupów oraz nadzorem nad realizacją budżetu Pionu. 

Zakres obowiązków

  • Nadzór nad procesami zarządzania: poziomem usług, katalogiem usług , wiedzą;
  • Nadzór nad realizacją umów utrzymaniowych i serwisowych; 
  • Rozliczanie i raportowanie usług serwisowych; 
  • Zarządzanie i definiowanie SLA/OLA dla umów utrzymaniowych i serwisowych w obszarze SLM; 
  • Planowanie zmian w usłudze i zarządzanie usługami;
  • Uczestnictwo w negocjacjach umów;
  • Kontrolowanie realizacji celów i założeń biznesowych umowy; 
  • Nadzorowanie wykonania obowiązków sprawozdawczych wynikających z umów utrzymaniowych i serwisowych;
  • Prowadzenie uzgodnień biznesowych z klientami, w tym w zakresie zleceń dodatkowych;
  • Bieżące monitorowanie budżetu umów utrzymaniowych oraz podejmowania decyzji o alokacji środków z umów;
  • Bieżące monitorowanie parametrów SLA oraz zatwierdzanie miesięcznych raportów SLA;
  • Kontakt z Kierownikami Projektów w celu synchronizacji zadań rozwojowych z obsługą problemów i zmian utrzymaniowych;
  • Udział i nadzór w procesie budżetowania.

Poszukiwane kompetencje

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie, ekonomia, informatyka;
  • Trzy lata doświadczenia na analogicznym stanowisku;
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu zawierania umów utrzymaniowych oraz budowania katalogu usług IT;
  • Wiedza i doświadczenie w zakresie realizacji zakupów IT;
  • Wiedza i doświadczenie z zakresu budżetowania oraz szacowania kosztów świadczenia usług;
  • Znajomość zasad zarządzania procesowego;
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i kierowania zespołem;
  • Umiejętności analityczne, interpersonalne i komunikacyjne.

Dodatkowym atutem będzie

  • Posiadanie Certyfikatu ITIL® V3 lub ITIL®V4 co najmniej na poziomie Foundation;
  • Znajomość prawa zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych. 

Oferujemy

  • Zatrudnienie na  podstawie umowy o pracę;
  • Częściowa praca zdalna; 
  • Dostęp do najnowszych technologii;
  • Nowoczesne biuro blisko Dworca Zachodniego;
  • Dobry sprzęt i rynkowe wynagrodzenie;
  • Otwarty zespół ludzi nastawionych na rozwój;
  • Dodatkowo: m.in. prywatna opieka medyczna, karnet sportowy, wczasy pod gruszą.

Wyślij swoje CV za pomocą przycisku

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy