Kierownik zmiany

  • Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 22.12.2017
  • Ważna jeszcze 1 dzień (do 21.01.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Firma EcoWipes jest jednym z czołowych producentów wyrobów higieniczno-kosmetycznych w Europie. W związku z dalszym rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby, do zatrudnienia na stanowisku:

Kierownik zmiany 
(BRANŻA HIGIENICZNO-KOSMETYCZNA)

Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki

Oferujemy:  

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Umowę o pracę,
  • Udział w ciekawych projektach technologicznych,
  • Rozwój w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Bogaty pakiet socjalny (paczki, bony świąteczne),
  • Ubezpieczenie grupowe.

Osoba zatrudniona na tym stanowisku, w Dziale Produkcji, będzie odpowiedzialna m.in.za :

  • Organizację, kontrolę i bieżący nadzór procesów produkcyjnych na zmianie,
  • Zarządzanie podległym zespołem,
  • Realizację planu produkcyjnego,
  • Osiąganie celów dotyczących wydajności, jakości oraz minimalizacji odpadów,
  • Nadzór nad dokumentacją produkcyjną,
  • Analizowanie i eliminowanie przyczyn reklamacji wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Współpracę z innymi działami.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w zakładzie produkcyjnym,
  • Mile widziana znajomość SAP,
  • Umiejętność zarządzania zespołem,
  • Odpowiedzialność, sumienność i zaangażowanie,
  • Gotowość do pracy zmianowej.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta pracy, prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym, mailem
za pomocą przycisku:

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych  Dz. U.  1997r. Nr 133 poz. 833 z późn. zm.  -  tekst ujednolicony  Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.