Kierownik Zmiany Restauracji

  • Kraków, małopolskie
  • Kierownik
  • Pełny etat
  • 12.09.2019
  • Ważna jeszcze 27 dni (do 12.10.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Hard Rock Cafe

    Hard Rock International

    With venues in 75 countries, including 181 cafes, 25 hotels and 11 casinos, Hard Rock International (HRI) is one of the most globally recognized companies. Beginning with an Eric Clapton guitar, Hard Rock owns the world's greatest collection of music memorabilia, which is displayed at its locations around the globe. Hard Rock is also known for its collectible fashion and music-related merchandise, Hard Rock Live performance venues and an award-winning website. HRI owns the global trademark for all Hard Rock brands. The company owns, operates and franchises Cafes in iconic cities including London, New York, San Francisco, Sydney and Dubai. HRI also owns, licenses and/or manages hotel/casino properties worldwide. Destinations include the company’s two most successful Hotel and Casino properties in Tampa and Hollywood, FL., both owned and operated by HRI parent company The Seminole Tribe of Florida, as well as other exciting locations including Bali, Cancun, Ibiza, Las Vegas, and San Diego. Upcoming new Hard Rock Cafe locations include St. Petersburg, Fortaleza and Chengdu. New Hard Rock hotel, casino or hotel-casino projects include Atlanta, Atlantic City, Berlin, Budapest, London, Los Cabos, Maldives, New York City, Ottawa, Dalian and Haikou in China. For more information on Hard Rock International, visit www.hardrock.com.

    Kierownik Zmiany Restauracji

    Miejsce pracy: Kraków

    Zadania Kierownika Zmiany Restauracji:

    • Prowadzenie zmian w restauracji
    • Analiza wybranych kategorii kosztowych
    • Zapewnianie 100% satysfakcji Gości poprzez dbałość o utrzymanie najwyższych standardów sieci Hard Rock Cafe
    • Rekrutacja pracowników i budowanie zespołu

    Wymagania:

    • Co najmniej dwuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Doświadczenie w pracy z Klientem w branży gastronomicznej - warunek konieczny Umiejętność myślenia w kategoriach rozwiązań oraz chęć stawiania czoła nowym wyzwaniom
    • Dobra organizacja pracy
    • Biegła znajomość języka angielskiego

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowym środowisku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet szkoleń
    • Stabilne warunki zatrudnienia

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


    Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Barista S.A. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”.

    Informujemy, że Administratorem danych jest Barista S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 59. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.