Oferta pracy

Kierownik Zmiany w Dziale Konferencji i Bankietów

Ghelamco PL 17 Sp. z o.o.Hotel S.K.A.O firmie

Ghelamco PL 17 Sp. z o.o.Hotel S.K.A.

rondo Daszyńskiego 2

Warszawa

Twój zakres obowiązków

Osoba zatrudniona na stanowisku Kierownika Zmiany w Dziale Konferencji i Bankietów odpowiedzialna będzie za nadzorowanie pracy oraz podział zadań pracowników danej zmiany w Dziale Konferencji i Bankietów pierwszego w Polsce hotelu marki Crowne Plaza - Hotelu Crowne Plaza Warsaw – The HUB, a w szczególności:

• zapewnienie profesjonalnej obsługi gości zgodnie ze standardami marki Crowne Plaza

• zarządzanie zespołem podczas zmiany, udział w procesach szkolenia, wyznaczania celów, monitorowania jakości pracy oraz motywowania pracowników

• organizowanie pracy pracowników Działu Konferencji i Bankietów w sposób racjonalny, zapewniający efektywne wykorzystanie dostępnych zasobów

• współpraca i nadzór nad firmami zewnętrznymi i podwykonawcami

• budowanie relacji z gośćmi w celu identyfikacji potrzeb i spełniania oczekiwań

• zapewnienie efektywnej komunikacji wewnątrz działu oraz z pozostałymi działami hotelowymi, w szczególności z pracownikami Kuchni

• wsparcie wszelkich projektów mających na celu realizację założeń budżetowych

• aktywny udział w promowaniu oferty konferencyjno-bankietowej hotelu w mediach społecznościowych i wsparcie działań marketingowych

Nasze wymagania

  • udokumentowane, minimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku

  • łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, otwartość i swoboda komunikacji

  • kreatywność, elastyczność i optymizm

  • wysoka kultura osobista

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność zarządzania zespołem

  • umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania sytuacji problemowych

  • sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie

  • dyspozycyjność i gotowość do podjęcia pracy zmianowej

  • biegła znajomość języka polskiego i angielskiego

To oferujemy

  • Niepowtarzalną możliwość udziału w projekcie jednoczesnego funkcjonowania dwóch marek hotelowych: Crowne Plaza i Holiday Inn Express

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Możliwość wzbogacenia doświadczenia zawodowego, rozwoju umiejętności i podnoszenia kwalifikacji

  • Pracę w dynamicznym, przyjaznym środowisku, w firmie o międzynarodowej strukturze

  • Konkurencyjny pakiet benefitów, w tym atrakcyjne stawki pracownicze na pobyt w hotelach sieci IHG Hotels & Resorts na całym świecie

  • Wyjątkową lokalizację w sercu biznesowej części Woli przy stacji metra Rondo Daszyńskiego

  • ... A przede wszystkim świetną atmosferę w otwartej organizacji!

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • napoje

  • dofinansowanie wypoczynku

  • świętowanie urodzin

  • program rekomendacji pracowników

  • pikniki rodzinne

  • uniform

  • stołówka pracownicza