Oferta pracy

Kierownika Biura Obsługi Klienta

FIBERLINK Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator
Wiemy, że pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy. Zależy nam by właśnie takie osoby tworzyły nasz zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.

Jesteśmy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w województwie małopolskim dostarczającą swoje usługi do firm, instytucji oraz klientów indywidualnych, a dzięki realizacji aktualnych projektów staniemy się wiodącym operatorem oferującym usługi w najnowocześniejszej technologii światłowodowej, dlatego…

…szukamy najlepszych!
Kierownika Biura Obsługi Klienta

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • organizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego oraz stacjonarnego Biura Obsługi Klienta,
  • zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
  • wyznaczanie i rozliczanie zadań realizowanych przez BOK,
  • staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze,
  • nadzór nad: relacjami z klientem, dokumentacją związaną z obsługą klienta, realizacją zawartych umów,
  • sporządzanie niezbędnych raportów i statystyk.

WYMAGANIA:

  • minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK, działem handlowym,
  • umiejętności budowania i motywowania zespołu,
  • łatwości podejmowania decyzji,
  • odpowiedzialności,
  • łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,
  • zdolności pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • umowę o pracę w stabilnej rozwijającej się firmie
  • przyjazną atmosferę pracy
  • opiekę medyczną PZU
  • spotkania oraz wyjazdy integracyjne
  • wynagrodzenie ustalane na podstawie posiadanego doświadczenia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy