Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKierownika Biura Obsługi Klienta
FIBERLINK Sp. z o.o.O firmie
Kraków, małopolskie
- Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Kierownik / Koordynator
Wiemy, że pracownicy stanowią podstawę sukcesu firmy. Zależy nam by właśnie takie osoby tworzyły nasz zespół. Praca u nas oznacza możliwość samorealizacji, samodzielność w działaniu oraz rozwój osobistych umiejętności.
Jesteśmy jedną z największych firm telekomunikacyjnych w województwie małopolskim dostarczającą swoje usługi do firm, instytucji oraz klientów indywidualnych, a dzięki realizacji aktualnych projektów staniemy się wiodącym operatorem oferującym usługi w najnowocześniejszej technologii światłowodowej, dlatego…
…szukamy najlepszych!
Kierownika Biura Obsługi Klienta
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- organizacja i nadzorowanie pracy telefonicznego oraz stacjonarnego Biura Obsługi Klienta,
- zapewnienie realizacji celów ilościowych i jakościowych,
- wyznaczanie i rozliczanie zadań realizowanych przez BOK,
- staranne i sumienne prowadzenie dokumentacji związanej z zarządzaniem w podległym obszarze,
- nadzór nad: relacjami z klientem, dokumentacją związaną z obsługą klienta, realizacją zawartych umów,
- sporządzanie niezbędnych raportów i statystyk.
WYMAGANIA:
- minimum 3-letniego doświadczenia w zarządzaniu BOK, działem handlowym,
- umiejętności budowania i motywowania zespołu,
- łatwości podejmowania decyzji,
- odpowiedzialności,
- łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu dobrych relacji,
- zdolności pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
- umowę o pracę w stabilnej rozwijającej się firmie
- przyjazną atmosferę pracy
- opiekę medyczną PZU
- spotkania oraz wyjazdy integracyjne
- wynagrodzenie ustalane na podstawie posiadanego doświadczenia
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne