Ta oferta pracy jest nieaktualna od 81 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Kierownika Utrzymania Ruchu

  • Jasin (pow. poznański), Swarzędz, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 26.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Jesteśmy liderem na rynku produkcji okuć meblowych. W naszym nowoczesnym centrum montażowo – dystrybucyjnym w Jasinie k. Swarzędza codziennie pakujemy i wysyłamy produkty na cały świat.
    Co jest dla nas ważne?

    Innowacyjność. Gdy do wykonania naszej pracy potrzebujemy czegoś, co nie jest dostępne na rynku – tworzymy to sami. Park maszynowy stworzony do jak najbardziej optymalnej produkcji, indywidualne, dopasowane do każdego działu rozwiązania IT – to coś, co nas wyróżnia wśród innych firm na rynku.
    Obecnie poszukujemy:
     
    Kierownika Utrzymania Ruchu
    Miejsce pracy: Jasin k. Swarzędza

    Jakie są zadania na tym stanowisku:

    • Zarządzanie obszarem mechanicznym utrzymania ruchu
    • Zarządzanie brygadzistami obszaru oraz grupą specjalistów UTR
      • Odpowiedzialność za rozwój wszystkich pracowników zespołu
    • Odpowiedzialność za park maszynowy, warsztat, magazyn części zamiennych
      • Określanie strategii napraw, przeglądów, działań zapobiegawczych
      • Przeprowadzanie analiz w podległym obszarze
    • Aktywna współpraca z działami technicznymi w Austrii
    • Koordynacja techniczna projektów
    • Współudział w kształtowaniu organizacji działów technicznych
    • Bieżąca współpraca z pozostałymi obszarami technicznymi (automatycy, inwestycje, budynek)

    Szukamy osoby, która:

    • Posiada doświadczenie w pracy na stanowisku menadżerskim w dziale technicznym
    • Ma wykształcenie kierunkowe: mechanika i budowa maszyn lub pokrewne
    • Zna dobrze język niemiecki – warunek konieczny
    • Posiada bardzo dobrze rozwinięte umiejętności organizacji pracy własnej i innych
    • Posiada bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Dobrze sobie radzi z rozwiązywaniem trudnych sytuacji
    • Posiada umiejętność budowania długotrwałych relacji

    Co oferujemy?

    • Nowoczesne narzędzia pracy
    • Dostęp do najnowszych technologii
    • Możliwość współpracy międzynarodowej
    • Pakiet socjalny: dofinansowanie do dojazdów, dofinansowanie do posiłków w firmowej kantynie, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe

     

    Więcej informacji na temat stanowiska:
    Rekrutację na rzecz firmy Blum Polska Sp. z o .o. prowadzi Integra Consulting Sp. z o.o.

    Prosimy o kierowanie wszelkich zapytań dotyczących procesu rekrutacji do Pani Marty Kwiatkowskiej-Kujawa: tel.: + 48 781 988 628.

    Zatrudnienie bezpośrednio w firmie Blum w oparciu o umowę o pracę.

    Administratorem danych osobowych jest Integra Consulting Poland Sp. z o.o. Sp. k., ul. Górki 7, 60-204 Poznań
    Przewidywane kategorie odbiorców danych: kierownicy sekcji/menedżerowie działów, specjalista ds. HR Blum Polska Sp. z o.o. oraz dostawcy usług służących obsłudze procesu rekrutacji.
    Pamiętaj o załączeniu klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Integra Consulting Poland Sp z o.o. w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz w kolejnych procesach rekrutacyjnych.”
    Administratorem danych osobowych jest Blum Polska Sp. z o.o., ul. Poznańska 16, 62-020 Jasin k/Swarzędza. Przewidywane kategorie odbiorców danych: kierownicy sekcji/menedżerowie działów, specjalista ds. HR.

    Pamiętaj o załączeniu klauzuli:

    "Na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. z art. 4 pkt 11 RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez administratora (firmę Blum Polska Sp. z o.o.) moich danych osobowych zawartych w CV i/lub liście motywacyjnym dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji."
     
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.