Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, Sosnowiec, śląskie 23.02.2018

    Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na: kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi telefonicznej sprzedaży produktów bankowych dla Klientów Alior Banku procesowaniu dokumentów związanych z umowami...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.02.2018

    Ihr Verantwortungsbereich in der telefonische Sachbearbeitung umfasst folgende Bereiche: Telefonische Gespräche im Inbound und eigenständige Bearbeitung von Vorgängen aus dem kaufmännischen Mahnverfahren, dem Inkasso und dem Beschwerdemanagement...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.02.2018

    Zadania: obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 23.02.2018

    Zadania: obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym celu rozpatrywanie skarg...

  • Katowice, śląskie 23.02.2018

    Co byś robił/a? umawiał/a spotkania naszych handlowców sprzedawał/a produkty firmy (oprogramowanie dla szkół) budował/a wizerunek marki ...

  • Katowice, śląskie 22.02.2018

    W związku z rozwojem struktur B2B poszukujemy Doradców do zespołu sprzedaży telefonicznej dedykowanego do klientów z branży małych i średnich przedsiębiorstw Oto co oferujemy: atrakcyjne wynagrodzenie podstawa + prowizja- nasi Doradcy zarabiają...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant – specjalista ds. obsługi telefonicznej - Katowice

    Tak, chcę!

  • Katowice, śląskie 22.02.2018

    Zakres odpowiedzialności: profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów B2B, telefoniczne udzielanie informacji na temat rozliczeń, warunków umów, podstawowych kwestii technicznych oraz innych zapytań Klientów B2B korzystających z usług UPC POLSKA,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.02.2018

    Twoje Obowiązki telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+ dosprzedaż usług dodatkowych wsparcie techniczne realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności ...

  • Katowice, śląskie 22.02.2018

    Mamy dla Ciebie atrakcyjną i pełną wyzwań pracę w strukturach Contact Center (infolinia techniczna) międzynarodowej organizacji w Katowicach oraz szansę na rozwój kwalifikacji zawodowych i umiejętności. Oczekujemy od Ciebie: praktycznej...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 20.02.2018

    Udzielanie wsparcia dla klientów ING z Francji i Polski na temat produktów i usług banku, za pomocą zdalnych kanałów kontaktu Przyjmowanie i realizację dyspozycji klientów zgodnie z obowiązującymi procedurami Wsparcie sprzedaży produktów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 19.02.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: realizacji strategii oraz celów sprzedażowych Alior Leasing poprzez ścisłą współpracę z Siecią Sprzedaży Alior Banku oraz Klientami; telefonicznej obsłudze klientów bankowych, zgodnie ze standardami...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.02.2018

    Odbierasz telefony od klientów Warty - pomagasz, nie sprzedajesz! Przyjmujesz zgłoszenia szkód i udzielasz informacji o etapie ich realizacji. ...

  • Katowice, Mikołów, śląskie 17.02.2018

    Podstawowe funkcje i obowiązki: Odpowiadasz za komunikację B2B z klientami placówek opieki zdrowotnej (szpitale / kliniki) Znajdujesz nowych potencjalnych klientów i kwalifikujesz już istniejące kontakty z klientami. Zapewniasz realizację celów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 16.02.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: telefonicznej obsłudze Klientów z zachowaniem najwyższej jakości obsługi; efektywnej współpracy z innymi jednostkami w Organizacji; biegłym rozwiązywaniu problemów związanych z reklamacjami Klientów zgodnie...

  • Katowice, śląskie 15.02.2018

    Profil stanowiska: telefoniczna i internetowa obsługa klientów obsługa baz danych klientów realizacja planów sprzedażowych ...

  • Bielsko-Biała, Cieszyn, Katowice, śląskie 14.02.2018

    Twoje zadania: umawianie spotkań dla Doradców ds Wina opieka nad stałym klientem wsparcie dla Doradców w celu pozyskania nowego klienta ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 14.02.2018

    Twoje Obowiązki telefoniczna obsługa Klientów w zakresie korzystania z usługi nc+ dosprzedaż usług dodatkowych wsparcie techniczne realizacja celów zgodnie z wyznaczonymi wskaźnikami sprzedaży, jakości oraz efektywności ...

  • Katowice, śląskie 14.02.2018

    JOB RESPONSIBILITIES: Be the first point of contact for Clients Resolve Clients requests received via all mediums (phone, email) Provide assistance to Clients Record and follow up all customer contacts in customer facing systems Liasing between...

  • Katowice, śląskie 12.02.2018

    Wykonujesz setki telefonów? Szybko tracisz motywację z powodu nieudanych transakcji? Słowo „nie” spędza Ci sen z powiek? Mamy dla Ciebie doskonałą alternatywę! Podejmując z nami współpracę Twoim zadaniem na pewno nie będzie pozyskiwanie nowych...

  • Katowice, śląskie 07.02.2018

    Od Nas otrzymasz: szkolenia i czas na wdrożenie wsparcie i możliwość zdobycia doświadczenia w gronie przyjaznych ludzi bezpieczeństwo pracy w zgranym zespole Od Ciebie oczekujemy: otwartej głowy i chęci do pracy komunikatywności gotowości do...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 25.01.2018

    Do Twoich zadań będzie należeć: obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosownych rozwiązań w tym...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 25.01.2018

    Ihr Verantwortungsbereich in der telefonische Sachbearbeitung umfasst folgende Bereiche: Telefonische Gespräche im Inbound und eigenständige Bearbeitung von Vorgängen aus dem kaufmännischen Mahnverfahren, dem Inkasso und dem Beschwerdemanagement...