Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 12.11.2018

    Zadania: Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między działami w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 09.11.2018

    Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Współpraca z punktami serwisowymi odnośnie wymian sprzętu oraz części zamiennych Prowadzenie ewidencji oraz merytoryczna kontrola wymian serwisowych Negocjowanie warunków ugód z...

  • Warszawa, mazowieckie 08.11.2018

    Czym będziesz się u nas zajmował/a? Pełną obsługą procesu reklamacji oraz analizą źródeł powstawania reklamacji; Przyjmowaniem zgłoszeń reklamacyjnych i interwencyjnych oraz analizą spraw; Wdrażaniem działań naprawczych zmierzających do...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 08.11.2018

    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta;...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.11.2018

    Zakres obowiązków: Rozpatrywanie skarg i reklamacji złożonych przez klientów Przygotowywanie odpowiedzi na pisemne reklamacje klientów zgodnie z określonymi procedurami i wymaganiami Dbanie o terminową realizację zgłoszeń Współpraca z innymi...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.11.2018

    What will you do? Timely handling of incoming customer complaints and queries via phone and e-mail Identifying the cause and validity of complaint Resolving complaints concerning invoicing for services rendered Preventing reoccurrence of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 07.11.2018

    Opis stanowiska: obsługa reklamacji pisemnych oraz telefonicznych otrzymanych od Klientów; merytoryczna ocena reklamacji w oparciu o obowiązujące prawo, treść OWU oraz wewnętrzne procedury; obsługa pism skierowanych od instytucji nadzorujących...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant ds. reklamacji - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Obsługa spraw reklamacyjnych klientów PLL LOT i Star Alliance (rozpatrywanie spraw i prowadzenie korespondencji) Prowadzenie korespondencji z ULC w sprawach rozpatrywanych przez Komisję Ochrony Praw Pasażerów ...

  • Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Wymagania: Wykształcenie minimum średnie, Komunikatywność i łatwość nawiązywania dobrych relacji z klientem, Wysoka kultura osobista, Umiejętność pracy w zespole, Umiejętność obsługi komputera, Posiadanie książeczki do celów...

  • Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Czym będziesz się zajmować? udzielaniem odpowiedzi pisemnych na reklamacje, prośby i niestandardowe zapytania archiwizowaniem dokumentacji rozpatrywanych spraw w systemach dostarczaniem raportów, informacji i dokumentów na potrzeby Zarządu,...

  • Warszawa, mazowieckie 06.11.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie, weryfikacja i realizacja zgłoszeń reklamacyjnych wpływających do firmy, Prowadzenie korespondencji z Kontrahentami, niezbędnej do właściwego sposobu załatwienia reklamacji, Budowanie i utrzymywanie pozytywnych,...

  • Warszawa, mazowieckie 04.11.2018

    Your tasks at the GIVT board: Answering customer inquiries regarding the handling of their affairs Handling of incoming and outgoing correspondence via different channels Verification of collected documents Preparing and completing needed...

  • Warszawa, mazowieckie 02.11.2018

    Opis stanowiska: Obsługa wpływających zgłoszeń reklamacyjnych, zgodnie z procesami i umowami, Bieżąca komunikacja mailowa z klientami, Obsługa i kontrola wprowadzanych danych – praca w systemie MS Axapta, Przygotowywanie tygodniowych/miesięcznych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 25.10.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: obsługa reklamacji kartowych (Chargebacks) zgodnie z wewnętrznymi procedurami i regulacjami Organizacji Płatniczych monitoring ryzyka transakcji aktywne wsparcie Spółki w realizacji projektów biznesowych i...

  • Warszawa, mazowieckie 24.10.2018

    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientem w języku portugalskim przez telefon i e-mail Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji dotyczących fakturowania Ustalanie priorytetow wśród nadsyłanych zgłoszeń Komunikacja wewnętrzna między...