Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Katowice, śląskie 10.12.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w języku niemieckim Diagnostyka i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych Rejestrowanie zgłaszanych zapytań technicznych Współpraca z innymi działami (IT) ...

  • Kraków, małopolskie 10.12.2018

    Opis stanowiska: Praca na pierwszej linii wsparcia ServiceDesk, Kontakt z klientami za pośrednictwem email, telefonu lub systemu zgłoszeniowego, Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym, Dystrybucja zgłoszeń do dalszych linii...

  • Wrocław, dolnośląskie 08.12.2018

    Jako pracownik zespołu Hot-Line będziesz odpowiadać za telefoniczne wsparcie techniczne użytkowników naszych programów w zakresie konfiguracji i instalacji oprogramowania, a także świadczyć pomoc w rozwiązywaniu innych zgłaszanych problemów...

  • Kraków, małopolskie 07.12.2018

    Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: konfigurację oprogramowania przetwarzanie danych składowanych w relacyjnych bazach danych realizacje zgłoszeń Klientów - pomoc merytoryczna, diagnoza usterek tworzenie i modyfikacje...

  • Warszawa, mazowieckie 06.12.2018

    Zakres obowiązków: Obsługa informatyczna pracowników salonów oraz siedziby firmy Przygotowanie sprzętu informatycznego dla salonów oraz wysyłka sprzętu Odbiór, sprawdzanie, selekcja, kontrola i ewidencja ruchu sprzętu do działu IT z salonów....

  • Kraków, małopolskie 05.12.2018

    Opis stanowiska: Praca w zespole ServiceDesk dla klientów niemieckojęzycznych, Rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym i ich zdalna realizacja na bazie posiadanych procedur, Dystrybucja zgłoszeń wykraczających poza zakres kompetencji do...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant działu helpdesk

    Tak, chcę!

  • Gdańsk, pomorskie 05.12.2018

    OBOWIĄZKI: opieka nad klientami w zakresie pierwszej linii wsparcia użytkowników systemu Envira rozwiązywanie problemów i wsparcie merytoryczne klientów z zakresu gospodarki odpadami w zdefiniowanym procesie wsparcia nadzór i koordynacja...

  • Gdynia, pomorskie 03.12.2018

    Kluczowe zadania: II linia wsparcia w kwestiach technicznych dla klienta zewnętrznego wykonywanie prac serwisowych, instalacyjnych oraz konfiguracyjnych zgłaszanych przez klientów współpraca z działami wewnętrznymi - w tym IT, Dział Sprzedaży -...

  • Kraków, małopolskie 02.12.2018

    Zadania: techniczne wsparcie klientów w zakresie instalacji i działania dostarczonych narzędzi i aplikacji analitycznych; diagnozowanie problemów technicznych w programach dystrybuowanych przez Predictive Solutions oraz raportowanie błędów do ich...

  • Stargard, Szczecin, zachodniopomorskie 27.11.2018

    Naszym klientem jest jedna z największych firm zajmująca się handlem detalicznym na świecie. W skład grupy wchodzą takie marki jak Cash&Carry, czy Real. Jest to stabilna firma orferująca świetne możliwości rozwoju w pracy w międzynarodowym...

  • Opole, opolskie 20.11.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta w języku niemieckim Diagnostyka i rozwiązywanie problemów sprzętowych, sieciowych Rejestrowanie zgłaszanych zapytań technicznych Współpraca z innymi działami (IT) ...