Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    Aplikuj już dziś i rozpocznij pracę w jednej z Najlepszych Infolinii Bankowych w Polsce! Teleserwis Deutsche Bank Polska uzyskał wysoką - III pozycję w plebiscycie Złoty Bankier 2017, w kategorii Infolinii! Pracując na stanowisku Konsultanta...

  • Warszawa, mazowieckie 15.02.2018

    Jesteś idealnym K andydatem, jeśli: chcesz zdobyć doświadczenie w sektorze finansowym wiesz w jaki sposób obsługiwać Klientów tak, by byli zadowoleni :-) cechuje Cię odporność na stres i odpowiedzialność za powierzone obowiązki masz minimum...

  • Warszawa, mazowieckie 14.02.2018

    Główne obowiązki: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania pierwszej linii kontaktu z klientem obsługa centrali telefonicznej i udzielanie informacji obsługa poczty e-mail/korespondencji przychodzącej i wychodzącej prowadzenie rejestru kontaktów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.02.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Kompletowanie dokumentacji w zakresie sprzedaży zabezpieczeń wierzytelności, Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie procesu sprzedaży zabezpieczeń wierzytelności, Obsługa...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant infolinii przychodzącej - Warszawa

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 11.02.2018

    NA CZYM POLEGA TA PRACA? Na obsłudze infolinii Centrum Miłej Obsługi Klienta, Udzielaniu informacji i wsparcia bieżącym klientom Virgin Mobile Polska Udzielaniu informacji osobom zainteresowanym Naszą Ofertą (tylko połączenia przychodzące)...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 08.02.2018

    Posprzedażowa obsługa Klienta – połączenia przychodzące Kontrola nad realizacją bieżących zadań Wprowadzanie danych i dokumentów do systemu IT Utrzymywanie standardów jakościowych obsługi klienta ...