Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 18.02.2018

    Opis stanowiska Codzienny kontakt z Klientami poprzez email, telefon i chat Rejestrowanie i rozwiązywanie problemów technicznych zgłoszonych przez Klientów Identyfikowanie obszarów i usług wymagających rozwoju oraz przekazywanie informacji do...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.02.2018

    Working as part of the End User Support team dedicated to Capita Procurement Solutions you will be a 1st line support for end users. In compliance with operating procedures you will provide general advice, guidance, problem resolution and...

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 17.02.2018

    Aktualnie poszukujemy kandydatów do działu Help Desk, który jest odpowiedzialny za obsługę zapytań i wsparcie operacyjne dla użytkowników dostarczanych przez naszą firmę aplikacji celnych. Uczestniczymy też w procesach importowo – eksportowych i...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.02.2018

    Working on this position you will be responsible for: Providing support for Business Clients via phone, email, chat; Creating new accounts/ adding new users to existing accounts and updating necessary changes in the Entitlement Database;...

  • Kraków, małopolskie 16.02.2018

    Główne zadania obejmują: obsługę połączeń przychodzących, rejestrowanie zgłoszeń rozwiązywanie problemów i udzielanie odpowiedzi na zapytania zgodnie z obowiązującymi procedurami zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie ...

  • o firmie
    3 lokalizacje 16.02.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 16.02.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • Warszawa, mazowieckie 16.02.2018

    On this position you will be responsible for telephone and e-mail support for users of transportation network company. ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant obsługi klienta – helpdesk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 15.02.2018

    wsparcie Klientów za pośrednictwem kanału telefonicznego, elektronicznego, oraz video, procesowanie wniosków o otwarcie rachunku bankowego , odpowiadanie na zapytania Klientów z obszaru obsługi rachunku bankowego, udzielanie odpowiedzi na...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 15.02.2018

    Your tasks: Leading the team of IT support specialists (2nd line support) Participating and taking responsibility for challenging IT projects Ensuring that all contractual SLAs are achieved whilst maintaining a high level of customer service...

  • Katowice, śląskie 15.02.2018

    OBOWIĄZKI obsługa klientów francuskojęzycznych w zakresie zagadnień informatycznych, zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami zgodnie z dostarczonymi procedurami. ...

  • Katowice, śląskie 15.02.2018

    OBOWIĄZKI Obsługa klientów niemieckojęzycznych w zakresie zagadnień informatycznych, Zarządzanie przychodzącymi zgłoszeniami zgodnie z dostarczonymi procedurami. ...

  • 3 lokalizacje 14.02.2018

    JOB RESPONSIBILITIES: Be the first point of contact for Clients Resolve Clients requests received via all mediums (phone, email) Provide assistance to Clients Record and follow up all customer contacts in customer facing systems Liasing between...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 14.02.2018

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 12.02.2018

    Your tasks: handle incoming requests from customers and 1st level agents perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of...

  • Warszawa, mazowieckie 12.02.2018

    W naszym zespole będziesz telefonicznie i mailowo wspierać użytkowników sprzętu RTV (pierwsza linia wsparcia technicznego) lub mailowo wspierać użytkowników niemieckojęzycznej witryny aukcyjnej . Warto do nas dołączyć: Codzienny kontakt z...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 12.02.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Jelenia Góra, Wrocław, dolnośląskie 12.02.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • 3 lokalizacje 12.02.2018

    Jeśli jesteś osobą znającą jeden z języków: j. niemiecki, j. holenderski, j. francuski, j. fiński lub j. duński i chcesz rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w stabilnej, międzynarodowej organizacji – ta oferta jest właśnie dla...

  • Poznań, wielkopolskie 11.02.2018

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie...

  • Poznań, wielkopolskie 10.02.2018

    Biuro Obsługi Zgłoszeń to pierwsza linia kontaktu z klientem wewnętrznym (m.in. nasi Franczyzobiorcy) oraz zewnętrznym (m. in. klienci sklepów). Zespół ten dysponuje olbrzymią bazą wiedzy z zakresu IT, oferty handlowej oraz procesów odbywających...

  • Warszawa, mazowieckie 02.02.2018

    Zakres zadań: Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach Klientów Obsługa, klasyfikacja i nadzór zleceń w systemie do zarządzania zgłoszeniami Koordynacja pracy inżynierów serwisowych Archiwizacja dokumentów ...