Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2017-10-22

    Zakres obowiązków: wsparcie merytoryczne i informatyczne pracowników firmy w codziennych problemach prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i wniosków kompleksowe rozwiązywanie problemów oraz ich dokumentowanie współpraca z dostawcami usług IT...

  • 2 lokalizacje 2017-10-22

    Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) odpowiadanie na zapytania klientów, zgłaszane problemy obsługa zamówień, płatności ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-22

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • 2 lokalizacje 2017-10-21

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta holenderskojęzycznego Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...

  • Katowice, śląskie 2017-10-20

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku czeskim/słowackim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego,...

  • 2 lokalizacje 2017-10-20

    Centrum Bankowości Bezpośredniej - spółka Banku Pekao S.A. Miejsce pracy: Kraków , ul. Josepha Conrada 37 / Łódź, ul. Piotrkowska 288 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / umowa zlecenia Zadania: Telefoniczna obsługa Klientów Banku Pekao S.A....

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-19

    Profil pracownika wykształcenie wyższe (mile widziani również studenci ostatnich lat studiów) dobra znajomość języka angielskiego płynność w używaniu drugiego języka obcego (preferowany: francuski/niemiecki/włoski/hiszpański) znajomość obsługi...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    konsultant obsługi klienta – helpdesk

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 2017-10-19

    Job description daily contact in French/ German/ Dutch and English within business processes (phone and e-mail contact with business clients) work compatible with standards set by the company tasks within customer service, solving problems and...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-10-19

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-10-18

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-18

    Working on this position you will be responsible for: Providing support for Business Clients via phone, email and chat; Creating new accounts / adding new users to existing accounts and updating necessary changes in the database; Managing support...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-10-18

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-10-15

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-11

    W ramach zespołu Obsługi Klienta będziesz bezcennym pierwszym punktem kontaktowym dla klientów. Zespół jest odpowiedzialny za aktywne utrzymywanie i udoskonalanie obsługi dostarczanej klientom poprzez skuteczne monitorowanie i reagowanie na...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-05

    Zadania : Wspieranie stałych klientów biznesowych z obszaru państw niemieckojęzycznych Kontakt telefoniczny, mailowy oraz obsługa chatu internetowego Odpowiadanie na pytania i problemy klientów Udzielanie informacji oraz wsparcie techniczne...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-04

    Working on this position you will be responsible for: Providing support for Business Clients via phone, email, chat; Creating new accounts/ adding new users to existing accounts and updating necessary changes in the Entitlement Database;...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-09-26

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-09-26

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-09-26

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • 3 lokalizacje 2017-09-22

    Obowiązki: Kontakt telefoniczny z klientami, obsługa poczty, przekazywania e-maili Analiza i rozwiązywania bieżących problemów związanych z obsługa komputera Rejestrowanie i klasyfikowanie nadchodzących zgłoszeń Określanie priorytetów...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się