Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant/Administrator TETA
SII Sp. z o.o.O firmie
Warszawa, mazowieckie
- Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
- Rekrutacja zdalna
- Specjalista (Mid / Regular)
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.
Konsultant/Administrator TETANumer ref.: 210120-T1LMA
Twoje zadania:
Do naszego Centrum Kompetencyjnego BPO poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta/Administratora TETA. Interesuje nas długofalowa współpraca z doświadczonym specjalistą, który będzie odpowiadać zarówno za obszar techniczny, jak i wspierać proces sprzedażowy.
Zakres obowiązków:
- Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych i przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej
- Identyfikowanie potrzeb biznesowych i oczekiwań klienta
- Projektowanie i implementacja funkcjonalności w systemie
- Konfiguracja i parametryzacja systemu TETA HR/ME w pełnym zakresie
- Administracja i konfiguracja bazy danych Oracle systemu TETA HR/ME wraz z raportowaniem z wykorzystaniem języka SQL
- Migrowanie danych kadrowo-płacowych do systemu TETA HR/ME
- Administracja aplikacją oraz diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
- Wspieranie użytkowników i obsługa zgłoszeń
- Tworzenie dokumentacji powdrożeniowej i dokumentacji dla użytkowników końcowych
- Szkolenia dla użytkowników
Twoje umiejętności:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie we wdrażaniu, administrowaniu, optymalizacji procesów i funkcjonalności w systemie TETA
- Wiedza merytoryczna i praktyczna w obszarze kadr i płac
- Umiejętność analizowania problemów i budowania optymalnych rozwiązań
- Doświadczenie w mapowaniu danych, wymiany danych między systemami
- Dobra znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
- Kreatywność i samodzielność w działaniu
- Terminowość i dobra organizacja pracy
- Komunikatywność i otwartość w bezpośrednim kontakcie z klientem
- Dobra znajomość języka angielskiego
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Zatrudniając 4 500 specjalistów Sii jest
liderem w swojej branży - Tytuł Great Place to
Work przyznawany
od 2015 roku - Prestiżowe projekty dla polskich i
międzynarodowych
klientów - Praca w gronie
najlepszych ekspertów - 500 000 PLN rocznie na wsparcie
pasji pracowników i wolontariatu - Job Changer - aplikacja wspierająca zmiany projektów
- Nowocześnie
zaprojektowane,
komfortowe biura - Prywatna opieka
zdrowotna i karta
Multisport dla Ciebie i rodziny - Udział w wielu
szkoleniach, meetupach
czy webinarach
Zainteresowała Cię ta oferta?
Ogłoszenie archiwalne