Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Konsultant/Administrator TETA

SII Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Specjalista (Mid / Regular)
W nawiązaniu do zaleceń związanych z koronawirusem o ograniczeniu spotkań, jesteśmy otwarci na prowadzenie rozmów rekrutacyjnych online, za pomocą wideokonferencji.
Konsultant/Administrator TETANumer ref.: 210120-T1LMA
Twoje zadania:

Do naszego Centrum Kompetencyjnego BPO poszukujemy osoby na stanowisko Konsultanta/Administratora TETA. Interesuje nas długofalowa współpraca z doświadczonym specjalistą, który będzie odpowiadać zarówno za obszar techniczny, jak i wspierać proces sprzedażowy.


Zakres obowiązków:

  • Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych i przygotowywanie dokumentacji wdrożeniowej
  • Identyfikowanie potrzeb biznesowych i oczekiwań klienta
  • Projektowanie i implementacja funkcjonalności w systemie
  • Konfiguracja i parametryzacja systemu TETA HR/ME w pełnym zakresie
  • Administracja i konfiguracja bazy danych Oracle systemu TETA HR/ME wraz z raportowaniem z wykorzystaniem języka SQL
  • Migrowanie danych kadrowo-płacowych do systemu TETA HR/ME
  • Administracja aplikacją oraz diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów
  • Wspieranie użytkowników i obsługa zgłoszeń
  • Tworzenie dokumentacji powdrożeniowej i dokumentacji dla użytkowników końcowych
  • Szkolenia dla użytkowników
Twoje umiejętności:
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie we wdrażaniu, administrowaniu, optymalizacji procesów i funkcjonalności w systemie TETA
  • Wiedza merytoryczna i praktyczna w obszarze kadr i płac
  • Umiejętność analizowania problemów i budowania optymalnych rozwiązań
  • Doświadczenie w mapowaniu danych, wymiany danych między systemami
  • Dobra znajomość relacyjnych baz danych i języka SQL
  • Kreatywność i samodzielność w działaniu
  • Terminowość i dobra organizacja pracy
  • Komunikatywność i otwartość w bezpośrednim kontakcie z klientem
  • Dobra znajomość języka angielskiego


Dlaczego warto do nas dołączyć?

  • Zatrudniając 4 500 specjalistów Sii jest
    liderem w swojej branży
  • Tytuł Great Place to
    Work
    przyznawany
    od 2015 roku
  • Prestiżowe projekty dla polskich i
    międzynarodowych
    klientów
  • Praca w gronie
    najlepszych ekspertów
  • 500 000 PLN rocznie na wsparcie
    pasji pracowników i wolontariatu
  • Job Changer - aplikacja wspierająca zmiany projektów
  • Nowocześnie
    zaprojektowane,
    komfortowe biura
  • Prywatna opieka
    zdrowotna i karta
    Multisport dla Ciebie i rodziny
  • Udział w wielu
    szkoleniach, meetupach
    czy webinarach

Zainteresowała Cię ta oferta?

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy