Konsultant call center - Ankiety

Voice Contact Center Sp. z o.o.O firmie

Voice Contact Center Sp. z o.o.

Żeligowskiego 3/5

Łódź

Jesteśmy jednym z największych contact centers w Polsce, wchodzimy w skład Grupy OEX. Specjalizujemy się w projektach z zakresu obsługi klienta. Pracujemy dla znanych i prestiżowych marek. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant call center - Ankiety
Miejsce pracy: Łódź

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wykonywanie połączeń, badanie satysfakcji klientów
  • Przeprowadzanie ankiet
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

NASZE OCZEKIWANIA:

  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) lub chęć nauki
  • Nie wymagamy doświadczenia! Zapraszamy osoby w każdym wieku!
  • Dyspozycyjność w godzinach 12:00-20:00

OFERUJEMY:

  • stałe wynagrodzenie podstawowe: stawka godzinowa: 14,55 na rękę
  • stawka dla studentów 17 zł brutto
  • pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki, słodki poczęstunek w każdy poniedziałek!

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Jesteśmy jednym z największych contact centers w Polsce, wchodzimy w skład Grupy OEX. Specjalizujemy się w projektach z zakresu obsługi klienta. Pracujemy dla znanych i prestiżowych marek. Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:

Konsultant call center - Ankiety

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wykonywanie połączeń, badanie satysfakcji klientów
  • Przeprowadzanie ankiet
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy

NASZE OCZEKIWANIA:

  • komunikatywność, kreatywność oraz entuzjazm
  • znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) lub chęć nauki
  • Nie wymagamy doświadczenia! Zapraszamy osoby w każdym wieku!
  • Dyspozycyjność w godzinach 12:00-20:00

OFERUJEMY:

  • stałe wynagrodzenie podstawowe: stawka godzinowa: 14,55 na rękę
  • stawka dla studentów 17 zł brutto
  • pracę w zespole otwartych i życzliwych ludzi
  • bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym
  • atrakcyjny pakiet socjalny – karty sportowe, ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, stypendia firmowe, ciekawe konkursy, niespodzianki, słodki poczęstunek w każdy poniedziałek!

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV.

Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)” Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy