ENGIE Zielona Energia Sp. z o.o.

Konsultant call center

ENGIE Zielona Energia Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 3 maj 2020
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Specjalista

ENGIE Zielona Energia sp. z o.o.

poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Konsultant call center
(umowa zlecenia)
Miejsce pracy: Wrocław

Oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • rozwój zawodowy w przyjaznej atmosferze
  • pracę z nowoczesnymi narzędziami
  • możliwość pracy w systemie „Home Office”
  • wdrożenie, szkolenie i wsparcie przez cały czas zatrudnienia
  • świetną atmosferę i dobrą kawę

Twoje przyszłe zadania:

  • telefoniczny kontakt z klientem MŚP oraz umawianie spotkań biznesowych
  • pozyskiwanie danych do przygotowania oferty
  • prowadzenie kalendarza przedstawicieli handlowych i koordynowanie spotkań
  • raportowanie planowanych i wykonanych spotkań

Profil kandydata:

  • doświadczenie w pracy administracyjnej, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (Call Center)
  • komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, dokładność, współpraca w zespole
  • chęć nauki specyfiki produktu (energia elektryczna, gaz, instalacje fotowoltaiczne)
  • obsługa urządzeń biurowych i MS Excel
  • wykształcenie co najmniej średnie lub w trakcie studiów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

ENGIE Zielona Energia sp. z o.o.

poszukuje osoby do pracy na stanowisku:

Konsultant call center
(umowa zlecenia)

Oferujemy:

  • umowę zlecenie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • rozwój zawodowy w przyjaznej atmosferze
  • pracę z nowoczesnymi narzędziami
  • możliwość pracy w systemie „Home Office”
  • wdrożenie, szkolenie i wsparcie przez cały czas zatrudnienia
  • świetną atmosferę i dobrą kawę

Twoje przyszłe zadania:

  • telefoniczny kontakt z klientem MŚP oraz umawianie spotkań biznesowych
  • pozyskiwanie danych do przygotowania oferty
  • prowadzenie kalendarza przedstawicieli handlowych i koordynowanie spotkań
  • raportowanie planowanych i wykonanych spotkań

Profil kandydata:

  • doświadczenie w pracy administracyjnej, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta (Call Center)
  • komunikatywność, samodzielność, zaangażowanie, dokładność, współpraca w zespole
  • chęć nauki specyfiki produktu (energia elektryczna, gaz, instalacje fotowoltaiczne)
  • obsługa urządzeń biurowych i MS Excel
  • wykształcenie co najmniej średnie lub w trakcie studiów
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne