T-Mobile

Konsultant ds. Indywidualnej Obsługi Klienta Biznesowego

T-MobileO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

T-Mobile

T-Mobile Office Park

Warszawa

 
KONSULTANT DS. INDYWIDUALNEJ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Profesjonalna telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń Klientów w zakresie produktów mobile jak i fix
  • Zarządzanie określonym portfelem Klientów
  • Administrowanie usługami Klienta (aktywacja, modyfikacja, deaktywacja)
  • Realizacja zadań dotyczących zamówień sprzętowych
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie obsługi dyspozycji Klienta
  • Realizowanie cyklicznych raportów na życzenie Klienta
  • Udział w spotkaniach z Klientem (telekonferencje/wyjazdy służbowe)

W realizacji zadań pomoże Ci

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w działaniu
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego   
  • Wykształcenie minimum średnie  
  • Znajomość oferty T- Mobile dla Segmentu B2B (mile widziane)

W zamian otrzymasz:

  • Pracę w międzynarodowym zespole najlepszych ekspertów (środowisko Agile)
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 11:00 oraz możliwość pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla każdego ;-)
  • Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin lub imienin
  • Szkolenia w ramach Akademii T-Mobile oraz możliwość rozwoju wewnątrz firmy
  • Bogaty pakiet benefitów, który urozmaici Twój wolny czas
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover
 
KONSULTANT DS. INDYWIDUALNEJ OBSŁUGI KLIENTA BIZNESOWEGO

Zadania, które na Ciebie czekają:

  • Profesjonalna telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń Klientów w zakresie produktów mobile jak i fix
  • Zarządzanie określonym portfelem Klientów
  • Administrowanie usługami Klienta (aktywacja, modyfikacja, deaktywacja)
  • Realizacja zadań dotyczących zamówień sprzętowych
  • Ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie obsługi dyspozycji Klienta
  • Realizowanie cyklicznych raportów na życzenie Klienta
  • Udział w spotkaniach z Klientem (telekonferencje/wyjazdy służbowe)

W realizacji zadań pomoże Ci

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 3 lata)
  • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielność w działaniu
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego   
  • Wykształcenie minimum średnie  
  • Znajomość oferty T- Mobile dla Segmentu B2B (mile widziane)

W zamian otrzymasz:

  • Pracę w międzynarodowym zespole najlepszych ekspertów (środowisko Agile)
  • Dużą samodzielność w działaniu i możliwość wdrażania własnych pomysłów
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 11:00 oraz możliwość pracy zdalnej
  • Bezpłatny parking dla każdego ;-)
  • Dodatkowy dzień urlopu z okazji urodzin lub imienin
  • Szkolenia w ramach Akademii T-Mobile oraz możliwość rozwoju wewnątrz firmy
  • Bogaty pakiet benefitów, który urozmaici Twój wolny czas
  • Prywatną opiekę medyczną w Medicover

Ogłoszenie archiwalne