Konsultant ds. obsługi infolinii

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.12.2018
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 06.01.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Voice Contact Center – lider wśród firm świadczących usługi zarządzania relacjami z klientem z wykorzystaniem wirtualnych kanałów komunikacji, w związku ze współpracą z siecią stacji paliw i sklepów – Circle k

    SPECJALISTA DS. OBSŁUGI INFOLINII Tom Tom (12.57 netto za godzinę)

    Twoim zadaniem będzie:

    • Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta (połączenia przychodzące)-monitoring pojazdów i wsparcie w zarządzaniu flotą
    • Budowanie relacji z klientami i dbanie o wizerunek firmy
    • Udzielanie informacji

    Oczekujemy:

    • Dyspozycyjności- również zmiany nocne (projekt całodobowy)
    • Wysokiej kultury osobistej i dobrej dykcji
    • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów międzyludzkich
    • Umiejętności sprawnej obsługi komputera

    Zapewniamy:

    • Atrakcyjne, stałe wynagrodzenie (w nocy oraz w święta wyższa stawka)
    • Profesjonalne szkolenie wstępne w ramach godzin pracy
    • Pomoc Liderów i Trenerów
    • Przyjazną atmosferę i możliwość rozwoju, a dla najlepszych szansę na awans
    • Bardzo wysoki komfort pracy w nowoczesnym centrum operacyjnym 
    • atrakcyjny pakiet socjalny – karty multisport ,ubezpieczenie zdrowotne i grupowe, ciekawe konkursy w każdym  miesiącu, niespodzianki oraz słodkie poniedziałki dla wszystkich




    Uprzejmie informujemy, że zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi osobami.

    Prosimy o zamieszczenie w cv następującej klauzuli: 
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez Voice Contact Center Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”
    Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani / Panu prawo wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani / Pana danych.