Oferta pracy
Wszystkie informacje o przetwarzaniu danych osobowych w tej rekrutacji znajdziesz w formularzu aplikacyjnym, po kliknięciu w przycisk "Aplikuj Teraz".

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Europ Assistance Polska

  • kujawsko-pomorskie

    kujawsko-pomorskie
  • ważna jeszcze miesiąc
    do: 11 lis 2021
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:tak
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota, niedziela, święta
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + dodatek zmianowy

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń od Klientów (telefon, czat, mail) w dedykowanym obszarze assistance: Auto (awarie samochodowe), Medical (pomoc medyczna w Polsce lub za granicą) oraz Home (awarie domowe, przedłużone gwarancje sprzętu);

  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;

  • Organizacja pomocy dla Klientów (w Polsce lub/i za granicą);

  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta;

  • Nastawienie na rozwiązanie problemu;

  • Swoboda i komunikatywność w rozmowie telefonicznej;

  • Dyspozycyjność i elastyczność w związku z pracą zmianową (obejmującą weekendy/święta);

  • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na przyjęcie zgłoszenia w tym języku;

  • Obsługa MS Office i Windows.

To oferujemy

  • Pracę na podstawie umowy zlecenia (wymiar pracy – 40 h/tygodniowo) lub etatu - do wyboru;

  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia (koszt zakwaterowania pokrywa firma); po okresie wdrożenia - praca zdalna z miejsca zamieszkania, z elastycznym grafikiem;

  • Świetną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;

  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;

  • Szkolenia wdrażające do pracy oraz wsparcie merytoryczne podczas wykonywania codziennych zadań;

  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;

  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);

  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;

  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Europ Assistance Polska

Europ Assistance Polska powstała w 1996 roku i jest częścią międzynarodowej Grupy Europ Assistance, lidera rynku usług assistance na świecie.

Niesiemy pomoc Klientom zarówno w kraju, jak i za granicą, w pięciu głównych obszarach: Dom, Samochód, Podróż, Zdrowie, Concierge.

Naszymi Partnerami Biznesowymi są: banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, brokerzy, firmy leasingowe, producenci i importerzy samochodów, branża telekomunikacyjna, dostawcy energii i gazu oraz dystrybutorzy sprzętu RTV/AGD.

Na co dzień, w imieniu naszych Partnerów, tworzymy programy assistance dopasowane do potrzeb ich Klientów i realizujemy pomoc, dbając o ich jak najlepsze doświadczenia.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje