dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyKonsultant ds. Obsługi Klienta Assistance
Europ Assistance Polska
- Wołoska 5, Mokotów, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie
- pełny etat, część etatu
- specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
- praca hybrydowa
- pracodawca nie wymaga CV
- rekrutacja zdalna
- Praca zmianowa:tak
- Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota, niedziela, święta
- Godziny pracy:elastyczny grafik
- Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + nadgodziny
Europ Assistance Polska
Wołoska 5
Mokotów
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych;
Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;
Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny);
Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).
Nasze wymagania
Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;
Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;
Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;
Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie;
Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;
Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);
Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);
Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.
Mile widziane
Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.
To oferujemy
Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;
W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;
Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;
Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;
Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;
Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;
Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;
Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);
Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);
Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;
Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
możliwość pracy zdalnej
elastyczny czas pracy
owoce
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
brak dress code’u
kawa / herbata
karty przedpłacone
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne