Oferta pracy

Konsultant ds. Obsługi Klienta Assistance

Europ Assistance Polska

  • Wołoska 5, Mokotów, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • pracodawca nie wymaga CV
  • rekrutacja zdalna
  • Praca zmianowa:tak
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota, niedziela, święta
  • Godziny pracy:elastyczny grafik
  • Możliwa praca w godzinach nocnych:tak
  • Tryb wypłaty:miesięczna
  • System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki + nadgodziny

Europ Assistance Polska

Wołoska 5

Mokotów

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od naszych Klientów posiadających pakiet assistance i potrzebujących pomocy w zakresie organizacji świadczeń medycznych;

  • Weryfikacja danych Klientów w dedykowanych do tego systemach wewnętrznych oraz zewnętrznych;

  • Organizacja pomocy dla Klientów wynikającej z choroby lub wypadku (wizyty lekarskie, pomoc medyczna, hospitalizacja, transport medyczny);

  • Kontakt z naszymi usługodawcami realizującymi pomoc dla klientów (w Polsce i za granicą).

Nasze wymagania

  • Szukasz pracy w której widzisz realne efekty swoich codziennych działań;

  • Masz chęć niesienia pomocy naszym klientom;

  • Jesteś komunikatywny, czujesz się swobodnie w rozmowie telefonicznej;

  • Jesteś nastawiony na znalezienie rozwiązania problemów a nie na ich mnożenie;

  • Masz doświadczenie w obsłudze klienta lub chcesz zdobyć takie doświadczenie;

  • Uważasz się za dobrego organizatora (wyjazdów wakacyjnych, wolontariatu, pomocy innym);

  • Jesteś otwarty na różne zmiany lub łączysz pracę zawodową z nauką (nasz grafik pracy obejmuje również zmiany weekendowe i świąteczne);

  • Potrafisz obsługiwać podstawowe programy komputerowe.

Mile widziane

  • Znajomość języka angielskiego oraz jednego z języków europejskich w stopniu umożliwiającym rozmowę lub napisanie maila do naszych klientów.

To oferujemy

  • Pracę na podstawie umowy zlecenia lub etatu - do wyboru;

  • W pierwszych tygodniach zatrudnienia praca będzie świadczona w naszym biurze w Warszawie ze względu na konieczność szkoleń i wsparcia; po okresie wdrożenia - możliwość pracy częściowo zdalnej, z elastycznym grafikiem;

  • Przyjazną atmosferę i brak niezdrowej rywalizacji;

  • Przełożonego, który jest blisko swoich pracowników;

  • Szkolenia przygotowujące do pracy oraz wsparcie podczas wykonywania codziennych zadań;

  • Wynagrodzenie podstawowe uzupełnione o realną i atrakcyjną premię miesięczną;

  • Comiesięczny dodatek finansowy za komunikatywną znajomość jednego z następujących języków obcych: francuski, niemiecki, hiszpański, włoski;

  • Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na firmowe produkty);

  • Wiele inicjatyw pracowniczych (konkursy, projekty międzydziałowe);

  • Możliwość poznania branży ubezpieczeniowej oraz procesów obsługi klienta w tym zakresie;

  • Możliwość rozwoju zawodowego - poprzez udział w projektach firmowych oraz poszerzanie swoich kompetencji i awansowania w ramach organizacji.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • karty przedpłacone

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne