background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Konsultant ds. Obsługi Klienta

PROVIDENT PolskaO firmie

3 100–4 000
brutto / mies.
  • Biała Podlaska, Biłgoraj, Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Kazimierz Dolny, Krasnystaw, Kraśnik, Lubartów, Lublin, Łuków, Parczew, Puławy, Radzyń Podlaski, Ryki, Świdnik, Terespol, Tomaszów Lubelski, Włodawa, Zamość, Międzyrzec Podlaski
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • specjalista (Mid / Regular)
  • praca zdalna
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących od Klientów zainteresowanych skorzystaniem z naszych usług
  • Badanie potrzeb Klientów, budowanie relacji, prezentacja produktu oraz dbanie o wysoką jakość obsługi
  • Kompleksowa obsługa infolinii dla Klientów, którzy korzystają z naszych usług – udzielanie informacji, przyjmowanie zgłoszeń, wniosków i reklamacji
  • Przeprowadzanie telefonicznych rozmów rekrutacyjnych na stanowisko Doradcy Klienta
  • Realizowanie połączeń wychodzących do Klientów, którzy inicjowali kontakt z naszą firmą

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie min. średnie
  • Jesteś gotowy/a do pracy w systemie zmianowym (7:00-21:00) i w soboty (9:00-17:00)
  • Lubisz poznawać ludzi i budować z nimi długotrwałe relacje
  • Szybko się uczysz, wyróżnia Cię duża samodzielność i potrafisz poszukiwać rozwiązań
  • Jeżeli dodatkowo posiadasz warunki do świadczenia pracy zdalnej – odpowiednią przestrzeń i stałe łącze internetowe - to świetnie się składa!

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy w Call Center oraz sprzedaży telefonicznej będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • Pracę zdalną
  • Niezbędne narzędzia pracy i szkolenie w trybie online
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń wdrożeniowych i rozwojowych
  • Ścieżki kariery wspierające rozwój w organizacji
  • Dzień wolny na wolontariat
  • Platformę kafeteryjną oraz platformę społecznościowo-grywalizacyjną

Benefity

  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dodatkowy urlop
  • platforma kafeteryjna

Etapy rekrutacji

1

Analiza CV

2

Rozmowa telefoniczna

3

Spotkanie online

4

Informacja zwrotna

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Konsultant ds. Obsługi Klienta, Biała Podlaska