Ta oferta pracy jest nieaktualna od 271 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Konsultant ds. Obsługi Klienta - I Linia

  • Łódź, łódzkie
  • Specjalista
  • 06.10.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Konsultant ds. Obsługi Klienta
    (I Linia)
    Kategoria zaszeregowania płacowego: O
    Nr ref: 2875
    Miejsce Pracy: Łódź
    Wymiar etatu: 50%

    DHL w liczbach

    • jesteśmy niemal wszędzie – z naszych usług skorzystasz w ponad 220 krajach,
    • w Polsce to blisko 40 jednostek,
    • w skali roku sortujemy ok. 50 mln paczek,
    • nasi kurierzy przejeżdżają ponad 100 mln kilometrów w ciągu roku,
    • transporty liniowe pokonują  ponad 50 mln kilometrów w ciągu roku,
    • ponad pół tysiąca osób pracuje z nami ponad 10 lat.

    OFERUJEMY:

    • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
    • bogaty pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji, pożyczki dla pracowników),
    • troskę o Twoje zdrowie (ubezpieczenie na życie, dostęp do opieki medycznej na preferencyjnych warunkach, bezpłatne szczepienia przeciw grypie),
    • dbałość o najmłodszych (prezenty z okazji narodzin dziecka, prezenty dla pierwszoklasistów, imprezy z okazji dnia dziecka, konkursy świąteczne dla dzieci),
    • nagrody za staż i zaangażowanie (wyróżnienia jubileuszowe, konkursy – Człowiek Kwartału, Człowiek Roku),
    • wsparcie Twojego rozwoju – (w 2016 roku ok. 250 osób awansowało dzięki rekrutacjom wewnętrznym; posiadamy 24 autorskie szkolenia wewnętrzne oraz narzędzia wspierające Cię w planowaniu rozwoju, a osoby z najwyższym potencjałem są włączane do Programu Talenty),
    • ponadto oferujemy:
      • zniżki pracownicze na usługi/produkty firmy,
      • dostęp do platformy rabatowej.

    PODCZAS WSPÓLNEJ PODRÓŻY OCZEKUJEMY:

    • dobrej znajomości pakietu MS Office (zwłaszcza Word, Excel, Outlook),
    • silnej motywacji do poszerzania wiedzy,
    • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
    • umiejętności sprzedażowych,
    • miłego głosu, nienagannej dykcji,
    • orientacji na Klienta,
    • wysokiej kultury osobista,
    • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
    • dyspozycyjności do pracy od poniedziałku do piątku oraz w jedną sobotę miesiąca

    DO TWOICH OBOWIĄZKÓW BĘDZIE NALEŻAŁO:

    • telefoniczna obsługa połączeń przychodzących (brak targetów sprzedażowych)
    • przyjmowanie zleceń na transport kurierski,
    • aktywna promocja produktów i usług DHL Parcel,
    • udzielanie informacji dotyczących oferty krajowej DHL Parcel oraz obsługa wszelkich zapytań Klientów
    W treści dokumentów aplikacyjnych prosimy o umieszczenie następującej klauzuli:
     
    Administratorem danych osobowych jest DHL Parcel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823) przy ul. Osmańskiej 2. Dane osobowe nie będą udostępniane, z wyjątkiem podmiotów upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych, w zakresie wynikającym z art. 22 ¹ Kodeksu pracy, jest obowiązkowe. Podanie danych osobowych w zakresie szerszym niż wynikającym z powołanego przepisu jest dobrowolne i opiera się o wyrażoną zgodę. Nie podanie ww. danych spowoduje jednak brak możliwości kontaktu ze strony DHL Parcel Polska Sp. z o.o.. Z uwagi na to proszę zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę.
     
    „Wyrażam zgodę DHL Parcel Polska Sp. z o.o. na przetwarzanie - w związku z niniejszym procesem rekrutacyjnym - moich danych osobowych, w zakresie szerszym niż to wynika z przepisu art. 22¹ Kodeksu pracy.”